Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble nettopp frarådet å kjøpe "P990i" og heller kjøpe "Nokia N80"

Nokia N80 skulle være en mye bedre telefon, stemmer dette? selv har jeg vondt for å tro dette...

6623105[/snapback]

Det er jo 2 helt forskjellige telefoner, skjønner ikke hvordan folk kan sammenligne dem...

p990 har SVÆR touchscreen og qwerty tastatur, N80 har normal skjerm og mobiltastatur. p990i er også en svær telefon i seg selv, N80 er mer normal størrelse. Ettersom p990i er mer som en pda, vil den passe bedre for folk som faktisk er ute etter en såpass avansert telefon, mens N80 passer for folk som vil ha en smart, dog normal, telefon...

Lenke til kommentar

Det er noen som har funnet utgivelses datoen på P990! Se her! http://www.mobilen.no/wip4/bekrefterleveri...o-d.epl?id=6305

Det går mot slutten på det som har vært en uhyggelig lang ventetid. Om en uke ankommer de første P990-ene Norge. – Jeg kan bekrefte at vi får inn et parti den 8. august, sier Øyvind Pedersen, foretningsutvikler i Dangaard til Mobilen.no.

Endret av SelfDestructor
Lenke til kommentar
Series 60.

:)

6627090[/snapback]

Går SE virkelig over til Series 60? Haha, det må de vel ta som et lite personlig slag etter å ha kjempet for UIQ så lenge.

Men absolutt spennende om de kommer med Series 60-modeller.

6627178[/snapback]

Series 60 endres seg stort fremover arehei, ikke bare kommer TS men det kommer noe mer.

UIQ er mer avansert enn series 60, men series 60 er nok mer bruker vennlig.

Lenke til kommentar
Series 60.

6627090[/snapback]

Går SE virkelig over til Series 60? Haha, det må de vel ta som et lite personlig slag etter å ha kjempet for UIQ så lenge.

Men absolutt spennende om de kommer med Series 60-modeller.

6627178[/snapback]

Nokia har gått over til UIQ, så hvorfor ikke bytte?

Er ikke helt sannheten da, men stikkordet er Nokia 6708. Google fikser resten.

Skal løpe ned til alle butikkene jeg kan løpe til og finne ut hvem som tar den inn først. Når Drangaard sier videresolgt, mener de til butikkene eller noe annet vi ikke kan kjøpe av?

SE har fjernet "Kommer snart" fra SonyEricsson.no også :)

Lenke til kommentar

Dette går litt over streken, men jeg må bare si det.

Jeg var på El-Kjøp for å høre om de hadde en dato på når de får inn Sony Ericsson P990i. Jeg spurte etter Sony Ericsson P990i, ikke bare P990i. Alikevel greide personen bak disken å komme med det intelligente spørsmålet; -Hva er det?

Når de ikke vet hva Sony Ericsson er har de ingenting i en elektronikk butikk å gjøre. Spesielt ikke en som selger mobiltelefoner.

Men for å gå on topic igjen: De hadde ikke fått noen dato på den enda. Det hadde dessverre ikke Expert, Telekiosken eller Telekom heller :(

Lenke til kommentar
w950i er UIQ mobil

6627908[/snapback]

Ja, men ta poenget... Den er allerede annonsert... :roll:

6628181[/snapback]

Hehe, kunne jo være du ikke hadde hørt om w950i ;)

Uansett, synes egentlig UIQ er bedre enn Series60, liker menyene bedre og layouten virker mer gjennomtenkt. Men symbian i seg selv er ganske treit, så hadde egentlig håpet at de ville gå over til f.eks Linux

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...