Gå til innhold

siluetter av trær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er noe veldig spennende i bunnen. Kan forstå hvis noen ønsker mindre himmel, men i fotokunst er det fotografens valg, og ikke diskutabelt. Dette er ikke landskapsfoto i tradisjonell forstand. Hvis noen hadde fortalt Weston at hans bilder mangler noe/hadde for mye av noe, ville han bare sett rart på dem. Det handler om å like eller ikke like et kunstnerisk uttrykk.

Lenke til kommentar

Var jo et vågalt forsøk. Men for meg falt det ikke i smak. Hadde gjort seg (som flere andre også har påpekt) om det var noe mer spennende i bunnen av bildet. Av en eller annen merkelig grunn ser jeg for meg en moderne vindmølle der nede istedet for de trærne som er der nå. Men en mye større vindmølle isåfall.

Lenke til kommentar

Dette sa ikke noe til meg i allefall..

Så gjennom noen bøker om bilder fra 1960 -70 i sammenheng med PM`s 60`s effekt bilde...

Å dette bildet hadde nok passet inn blant bildene som ble regnet som kuntneriske i 1960...

Trærne er vel ute av fokus også, som gjør de til gråe "klatter" (jernteppe på uttrykk)... Liksom kun den sterke horrisontale linjen som fanger blikket...

Men som PM sa, bra tengt langt utenfor boksen, taler sikkert til mang, men ikke meg desverre..

Lenke til kommentar

legger ved en ny versjon.. med 4 forandringer

1. det lå noen høyballler på en mark foran trærne.. disse kuttet jeg bort i første versjon, men jeg har tatt dem med her.

2. har klippet bort noe luft.

3. har klippet bildet slik at lyktestolpene kommer utenfor.

4. fjernet støy med neatimage.

post-80057-1139445970_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...