hardmongo Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) er egentli ganske usikker på hva jeg synes om dette bildet, derfor spør jeg dere.. det er litt støyete, men jeg synes det ble en passende effekt her.. Endret 1. februar 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette var virkelig annerledes. Personlig ville jeg ikke overdrevet høyden på bildet så mye, men det er ditt valg. Liker det store, tomme uttrykket med gradert effekt. Det mest uvanlige landskapsbildet jeg har sett på lang tid. Vågalt utsnitt, og det fungerer. Bravo for å tenke utenfor boksen! Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Litt heftig mye hvitt... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Greit nok med så mye tomrom, hadde det bare vært noe spennende i bunnen der. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg synes det er noe veldig spennende i bunnen. Kan forstå hvis noen ønsker mindre himmel, men i fotokunst er det fotografens valg, og ikke diskutabelt. Dette er ikke landskapsfoto i tradisjonell forstand. Hvis noen hadde fortalt Weston at hans bilder mangler noe/hadde for mye av noe, ville han bare sett rart på dem. Det handler om å like eller ikke like et kunstnerisk uttrykk. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Enig med kjerts. Noe mer spennende i bunnen... (Eller, er det eg som ikke liker kunst?) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 godt mulig du liker kunst, du liker bare ikke denne Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Var jo et vågalt forsøk. Men for meg falt det ikke i smak. Hadde gjort seg (som flere andre også har påpekt) om det var noe mer spennende i bunnen av bildet. Av en eller annen merkelig grunn ser jeg for meg en moderne vindmølle der nede istedet for de trærne som er der nå. Men en mye større vindmølle isåfall. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Om det er skarpe detaljer i høyere oppløsning, ser jeg for meg at det kan være stilig kunst i litt stort format. Oppe på en vegg kommer de detaljene kanskje i hodehøyde også. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Synes bildet var veldig spesiellt og fint. Synes ikke at det gjorde noe at det ikke var så "spennende" nederst i bildet, en stripe bakke med noen få trær synes jeg bare forsterket inntrykket av tomhet. Veldig fint Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg likte det i allefall:) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette sa ikke noe til meg i allefall.. Så gjennom noen bøker om bilder fra 1960 -70 i sammenheng med PM`s 60`s effekt bilde... Å dette bildet hadde nok passet inn blant bildene som ble regnet som kuntneriske i 1960... Trærne er vel ute av fokus også, som gjør de til gråe "klatter" (jernteppe på uttrykk)... Liksom kun den sterke horrisontale linjen som fanger blikket... Men som PM sa, bra tengt langt utenfor boksen, taler sikkert til mang, men ikke meg desverre.. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 legger ved en ny versjon.. med 4 forandringer 1. det lå noen høyballler på en mark foran trærne.. disse kuttet jeg bort i første versjon, men jeg har tatt dem med her. 2. har klippet bort noe luft. 3. har klippet bildet slik at lyktestolpene kommer utenfor. 4. fjernet støy med neatimage. Lenke til kommentar
agony Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Må nok si jeg likte orginalen bedre, det var faktisk et bilde jeg kunne tenkt meg å hengt på veggen i 40x70 eller hva det blir. rundballene ødelegger i allefall for meg helhetsutrykket. Men de andre forandringene gjorde ting bedre. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Originalen er kjempebra i mine øyne. Det er ikke en millimeter for mye luft spør du meg. Trærne i bunn kunne vært litt skarpere (beklager hvis det er den dårlige skjermen min) enn de er nå. Ellers et bilde som virkelig falt i smak her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå