Bruun Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Helgen 17. til 19. februar arrangeres det stort LAN i Asker Kulturhus! - 150 plasser - Counter-Strike compo med 10.000 kroner i førstepremie - 100 Mbit internet fra Canal Digital - Egen lydtett sovesal - Billettpris: 200 kroner for gutter, 100 kroner for jenter (jentene betaler 200 ved bestilling, og får 100 kroner igjen ved ankomst) - Aldersgrense 14 år - Billettsalg: www.partyticket.net - For mer info og diskusjonsforum, se www.infected.no Vedlegg: Infected-plakat infected.bmp Endret 2. februar 2006 av Bruun Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg bare lurte på én ting.. Siden jeg og en kompis hadde en liten diskusjon angående den CS konken.. Han spiller CS:Source mens jeg spiller CS 1.6 Så det vi diskuterte var om det er 1.6 eller Source konkuransen går i?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det er i Counter-Strike 1.6, selv om jeg selv skulle ønske det var i Source Det er en mulighet for at jeg kommer til å hoste en offisiell, upremiert, Source-compo, avhenging av interesserte. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ok Men den compoen er det individuel eller Clan compo og er det LAN eller Public server den kjører på?? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Asker er ikke så langt unna. Skulle gjerne kommet, men skal på et annet et :/ 5542309[/snapback] Er det Gheto-LAN ved Lillestøm du skal på?? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Skal på SpydebergLAN. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det er 5on5 compo, compoen blir på en lokal server, så det er kun LAN-deltakere som kan delta. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Når er det påmeldingsfrist? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Du kan komme i døra, det koster like mye, men da er du ikke garantert den plassen du vil ha, eller plass i det hele tatt. Du vil da bli plassert av crewet. Vi har forberedt oss på at en del ikke vil forhåndsbestille, ettersom mange ikke har forstått betalingssystemet på Partyticket.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå