Gå til innhold

Bilder av vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder. Likte begge, men fikk litt intrykk av at vannet var uskarpt. Det er sikkert ikke så lett å få rennende vann til å bli skarpt, men etter min mening tror jeg bildene ville blitt finere hvis vannet var helt skarpt. Bilde 1 hadde litt kjedelig motiv, gjorde seg bedre med noen stener som i bilde 2.

Lenke til kommentar
Kysten? Bildene gir ihvertfal meg et inntrykk av bekk eller liten elv i skogen om sommeren. Vannet er jo til og med gult, noe som vanligvis betyr at det er surt og kommer fra en myr :)

5535153[/snapback]

:hmm:

5535166[/snapback]

Du vet hva kyst er antar jeg? Sjølinjen mellom hav og land.

OT: Bilde nr. 2 var veldig fint, det først ble litt for nærmt og ble litt for kaotisk av den grunn :)

Lenke til kommentar

Døm selv! Slik så det ut der bildene ble tatt...

Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut dette bildet her, synes selv det er litt kjedelig... Hadde det vært en penere bro derimot... Legger det da likevel ut for å dokumentere forholdene, så nå er det for så vidt fritt fram for å kommentere dette også...

Husker faktisk ikke helt hvor dette er, tror kanskje det er et sted i Sverige... :hmm: Men saltvann er det nok ikke :dontgetit:

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Greit nok det. Så ut som brenninger for meg, så nå tok du gleden over bildet fra meg, he he.

Enig med deg at broen gjør det siste bildet tvilsomt. Pleier jo å like funksjonalistisk konstruksjoner, også i naturen, men den broen ser for mye ut som svensk halvfabrikat.

Ellers ser det ut som et idyllisk, lite sted i skogen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...