Superparanoid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Her er et par bilder av vann jeg er litt usikker på hvordan vil bli mottatt... Alle slags tilbakemeldinger mottas med takk Endret 20. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Likte bilde nr 2! God stemning av vakker natur/foss/elv. (Velg selv) Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fine bilder. Likte begge, men fikk litt intrykk av at vannet var uskarpt. Det er sikkert ikke så lett å få rennende vann til å bli skarpt, men etter min mening tror jeg bildene ville blitt finere hvis vannet var helt skarpt. Bilde 1 hadde litt kjedelig motiv, gjorde seg bedre med noen stener som i bilde 2. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Likte det nederste best, for der er det mest synlig at det er brenninger vi ser på. Det øverste bråker litt mye for min smak. Ellers er jeg glad i bilder fra kysten, og synes ditt siste gav meg litt smak av saltvann. Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kysten? Bildene gir ihvertfal meg et inntrykk av bekk eller liten elv i skogen om sommeren. Vannet er jo til og med gult, noe som vanligvis betyr at det er surt og kommer fra en myr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kysten? Bildene gir ihvertfal meg et inntrykk av bekk eller liten elv i skogen om sommeren. Vannet er jo til og med gult, noe som vanligvis betyr at det er surt og kommer fra en myr 5535153[/snapback] Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 ikke helt enig virker det som? er vel litt av vitsen med kunst det da, at det kan tolkes på flere måter Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kysten? Bildene gir ihvertfal meg et inntrykk av bekk eller liten elv i skogen om sommeren. Vannet er jo til og med gult, noe som vanligvis betyr at det er surt og kommer fra en myr 5535153[/snapback] 5535166[/snapback] Du vet hva kyst er antar jeg? Sjølinjen mellom hav og land. OT: Bilde nr. 2 var veldig fint, det først ble litt for nærmt og ble litt for kaotisk av den grunn Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Døm selv! Slik så det ut der bildene ble tatt... Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut dette bildet her, synes selv det er litt kjedelig... Hadde det vært en penere bro derimot... Legger det da likevel ut for å dokumentere forholdene, så nå er det for så vidt fritt fram for å kommentere dette også... Husker faktisk ikke helt hvor dette er, tror kanskje det er et sted i Sverige... Men saltvann er det nok ikke Endret 20. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Greit nok det. Så ut som brenninger for meg, så nå tok du gleden over bildet fra meg, he he. Enig med deg at broen gjør det siste bildet tvilsomt. Pleier jo å like funksjonalistisk konstruksjoner, også i naturen, men den broen ser for mye ut som svensk halvfabrikat. Ellers ser det ut som et idyllisk, lite sted i skogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå