Gå til innhold

Blir jeg banna p.g.a. kritikk av forumet, - eller ikke ... ?

Anbefalte innlegg

Ja, - jeg ser gang på gang at Hardware.no ved moderatorene krever at kritikk kommer i "hemmelige" meldinger til de selv.

Dette er litt småfasistisk maktarroganse eller likner hvertfall på det i mine øine, - så det jeg lurer på er om jeg blir utestengt fordi jeg ikke dilter etter, - men sier det jeg mener, FORDI

- det er den beste måten å si det på!!! :smile:

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-09-15 16:15 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest meldingene dine om kritikk av forumet, så det skal jeg ikke begi meg inn på.

Jeg tolker dette innlegget som useriøst, blant annet pga "!!!" og "???". Uoverdreven bruk av spørsmåls/utropstegn gir et useriøst preg..

Kan ikke du linke til trådene du viser til, sånn at jeg har noe ordentlig å argumentere med :smile:

Lenke til kommentar

saklig/konstruktiv kritikk tas imot, men problemet er at det er et mindretall av kritikken som er dette. Mesteparten av kritikken går på "buuhuu moderatør X ga meg en advarsel uten grunn", eller noe i den dur. Var en periode i forumet hvor det var "inn" å klage på moderatørene for alt, men det var ikke bare moderatørene som gikk lei av dette.

Saken er den at ved klager over avgjørelser tatt av moderatører er det best om personen det gjelder tar kontakt med moderatøren det gjelder istedenfor å skrive det i forumet hvor mange tusen som absolutt ikke bryr seg får det opp over nyeste poster.

Det er ikke på noen måte meningen å skjule kritikken, men det blir dumt om 2 stk skal sitte i forumet foran alle å krangle over om en grunn som er mellom de 2. Av denne typen klager viser det seg også i de fleste tilfeller at moderatøren har rett og dette blir ikke alltid like godt mottatt av personen det gjelder :sad:

Da det gjelder konstruktiv kritikk og f.eks. bugs i forumet, klager på oppsett av forum kategoriene o.l. kan det være lurt å poste dette i tilbakemeldinger forumet så andre kan delta og forklare hvordan de vil ha det, og hva slags feil de har støtt på i samme sammenheng. Forumet er jo først og fremst for brukerene!

Håper du forstår litt mer nå, og ikke tror kritikken skal skjules.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 17:54, Zamoht skrev:

Kom akkurat over en melding du hadde skrevet enter..

Hvorfor i allhverden skrev du denne?

Det er ikke rart du blir miskikt av moderatorene, når slike meldinger dukker opp uten noe som helst informasjon annet enn at du poengterer "at det blir kaos" og "at du har problemer med de høyere makter i dette forumet"

Jaja, - de som driver etterforsking kommer over alt mulig de ...

Lykke til da . Men hvorfor jeg postet meldingen, - trenger ingen forklaring. Hva er uklart kjære du?

Men jeg forstor ikke helt, - mente du noe? Halkvedede viser og linker er litt for dårlig for at jeg skal forstå. ...

Lenke til kommentar

Når det du mener er "bumpbanbanban", er vel ikke det en ting vi andre på forumet er interreserte i å lese om enter.

Så I dette tilfellet vil jeg si at det beste for deg er å bare følge de regler og retningslinjer som gjelder for dette forumet. Hvis du mener at dette er å "dilte etter" har du ikke noe her å gjøre.

Det ser ut som om du har en trang til å stå i opposisjon til autoriteter.. La nå dette gå ut over dine foreldre istedenfor oss her på forumet.

Moderatorene har lagt mærke til din oppførsel nå.. Og jeg regner med at dine neste meldinger vil være av sakelig karakter.

Men jeg kan jo skjønne deg!

Det er jo morsomt å spamme og ødelegge for andre ikkesant?

Lenke til kommentar

Mine forelde avgikk ved døden i 1980 og i 1985, så jeg får ikke fulgt din oppfordring der ...

Og jeg ser ikke min misjon som noe i nærheten av spam overhodet, - men det gjør du.

Så det er ulike meninger og oppfatninger da ...

Og om du innser det, - er vi enige om det da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...