Gå til innhold

Søker en som kan lage "proffe" hjemmesider

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en som kan lage en proff hjemmeside til meg for en billig pris.

Det spørs hva jeg betaler, jeg betaler ikke mye for noe som ikke er verdt å betale mye for, men om noen her kan lage det jeg er ute etter så betaler jeg. Hvor mye tar dere betalt for å lage en side med brukerinnlogging, slik at brukerene kan ha en egen profil som de kan endre på når de har lyst. Og foroalbum. Slik at brukerene kan laste opp bilder i album, noe ala dette: www.dyresiden.no

Foressten er det noen som greier å lage noe ala dette her: www.horseland.com ? :)

Foressten, siden må også være slik at den kan redigeres på nett uten å bruke html koder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter en som kan lage en proff hjemmeside til meg for en billig pris.

Det spørs hva jeg betaler, jeg betaler ikke mye for noe som ikke er verdt å betale mye for, men om noen her kan lage det jeg er ute etter så betaler jeg. Hvor mye tar dere betalt for å lage en side med brukerinnlogging, slik at brukerene kan ha en egen profil som de kan endre på når de har lyst. Og foroalbum. Slik at brukerene kan laste opp bilder i album, noe ala dette: www.dyresiden.no

Foressten er det noen som greier å lage noe ala dette her: www.horseland.com ?  :)

Foressten, siden må også være slik at den kan redigeres på nett uten å bruke html koder.

5534672[/snapback]

Den www.dyresiden.no er kjempeflott! hadde det ikke vært for reklamen da..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Dette er jo fullt mulig å utvikle noe fra scratch, men det koster litt. Men jeg kan hjelpe til med tilrettelegging av Joomla til en god pris. Joomla er et utrolig godt alternativ til PHPnuke som forøvrig ikke er å anbefale.

5680357[/snapback]

Ok, kan du antyde en pris for et "enkelt" design i Joomla? Send gjerne PM

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...