verwooks Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Har lagt inn capi338 driverne til W2k. Linja tar rett og slett bare kvelden etter variert tid etter oppkobling. Oppkoblingen forblir. Men er ikke helt oppe å går mellom meg og Telenor. (må reconnecte for å få noe liv i det igjen) Venter på XP drivere fra Teles. Andre drivere som jeg kan bruke ? Andre som har noen tips å komme med ? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: shivac på 2001-12-04 17:24 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-03-20 07:18 ] Lenke til kommentar
toredenstore Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Internett tilkoblingen låser seg når jeg har vært tilkoblet en liten stund, og da må jeg koble til internett på nytt. Har brukt driverene med capi 3.38 (win 2000 driveren) både i win 2000 og XP med samme resultatet. Problemet forsvinner dersom jeg fjerner krysset for software compression (aktivere programvare komprimering) under nettverks konfigureringen i oppringingsegenskaper. Problemet kom etter at Telenor inførte programvare komprimering på sine servere (bruker frisurf). Kan dette være et problem med driverne fra Teles? [ Denne Melding var redigert av: toredenstore på 2002-01-06 05:22 ] [ Denne Melding var redigert av: toredenstore på 2002-01-06 05:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå