NightWolfie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ok, veit ikke om det er det rette stedet å spørre her. Send meg en PM hvis det er krise. Saken er at jeg har formatert pcen til en kamerat av meg, jeg brukte samme serial som er min. Alt funket helt fint i flere dager, helt til han fikk en melding om at han ikke har riktig serial kode/piratversjon eller noe. Hvordan fikser jeg dette? Pcen hans maser om at det er feil serial/piratting hele tiden. Han får opp en irriterende melding hele tida... Hjelp! Nightwolfie Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skaffe en egen lisens er det som er det lureste ;p Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 en windows key er kun lovlig å bruke på en PC. om du bruker den på flere enn en PC, så vil det si ulovlig. raportert Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nei, dette er nok ikke riktig sted å spørre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ok, veit ikke om det er det rette stedet å spørre her. Send meg en PM hvis det er krise. 5534599[/snapback] Ikke bare feil kategori, det er også helt feil forum. Du ser etter et forum som tillater snakk om warez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg