Mixy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann Har sett en del på film, og tatt opp en del egne filmer. Har sett på sånne rene opptat i filmer, og det er noe helt annet enn utfallet på filmen, alltid. Mine filmer ligner mer på råmateriale. For meg ser det ut som om dette er ett filter som legges på, men jeg vet ikke. Det virker som om dette filteret demper lyset litt, og gir det ett litt mer stemningsfullt look. Jeg bare lurer på om det er noen som vet om det finnes ett slik filter, hva det gjør og om jeg kan bruke det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er anntakeligvis bare snakk om bedre film, kamera og lyssetting. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det har en del å si at de bruker kamera som tar opp film i færre bilder per sekund enn det ditt kamera gjør, det flyter på en annnen måte. I tillegg brukes det lang tid på lyssetting, sminke osv og mye av "stemningen" blir lagt på ved etterbehandling på data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå