Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, trenger et par tips, skal sette sammen en billig media-pc til dama, den skal være kobla til en xbox360. Trenger forslag på et billig hovedkort og en cpu Hvis det er noe spes. jeg trenger så bare si i fra. Det skal være Windows media-edition på den hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Billig i dine øyne = ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva skal den brukes til? Vil bare advare på forhånd at det er ganske begrenset hva man kan f.eks streame, ingen divx eller xvid filer vil fungere.. Ser utrolig lite fordeler med xbox 360 koblet til pc, desverre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) dama er blitt helt hekta på xbox360 og hun skal ha det, samme hva jeg sier Billig...jeg trenger bare noen forslag fra dere, skal brukes til å ha musikk på, filmer osv. litt som en media-pc kobla til tv.Hun skal ikke bare ha den kobla til xbox360. Hun sier selv hun vil bare ha en pc som takler windows media-edition. Vil bare høre hva dere hadde gjort? Endret 1. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fluesopp skrev: musikk på, filmer osv. Musikk vil spille uten problemer men det er med filmer problemene kommer, som du ser lenger oppe så har jeg allerede sagt at divx og xvid IKKE vil fungere, xbox 360 er en ren microsoft maskin så eneste filmfiler som vil fungere er windows media.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ja det vet jeg, men vi skal også bruke den til media-pc som er tilkobla tv, den skal ikke bare være tilokobla boxen og hun skal være litt på nettet også med den. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Si en max pris så skal det ikke være ta lang tid å finne noe.. Rimelig sett: AMD Athlon 64 3200+ "Venice" ASRock 939Dual-SATA2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 jeg har tenkt å finne noe brukt, men en 1000-lapp eller er det for lite? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjøper aldri brukt pga det er... Tja.. Brukt.. Du kan alltids sjekke Bruktmarkedet eller Qxl.. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg ville vurdert en ferdigbygd PC, gjerne en HP m7330. Kjøper du i tillegg dette, så har du det du trenger. Edit: PC-en har for øvrig fjernkontroll. Endret 1. februar 2006 av Spirograf Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hva med et mini-itx hk da? hvis det skal være "til dama" så bør den vel kanskje se litt nice ut og? Hvis utseende ikke teller, men størrelsen gjør. Hva med denne og en billig sempetron 2600+? Hvis ikke det heller har noe å si kan man jo gå inn for ett slikt et (skulle tro den integrert e grafikkløsningen skulle holde til filmvisning?!) og en amd athlon 64 3200+ eller no? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) meget bra forslag, ja samboeren min er litt sånn utseende fiksert ( men hvem er ikke det) det er bare hovedkort og cpu jeg trenger. "til dama" jo det er til dama. Endret 1. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Aopen XC Cube EX761 + en billig sempron! Lenke til kommentar
rornes Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) ----------slettet----------- Endret 1. februar 2006 av rornes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå