Benbels Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere som har testi om det går ann og logge seg på gamer på PSP? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bruk http://gamer.no/psp/ for å lese Gamer.no på PSP. PSP-versjonen av Gamer.no har ikke blitt markedsført noe særlig av oss, men det bør den nok :-) Endrer forøvrig overskriften på denne tråden fra "Spørsmål om PSP" til "Gamer.no på PSP?". Samtidig flytter jeg den til kategorien for tilbakemeldinger til Gamer.no. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Bruk http://www.gamer.no/psp/ for å lese Gamer.no på PSP. PSP-versjonen av Gamer.no har ikke blitt markedsført noe særlig av oss, men det bør den nok :-) Endrer forøvrig overskriften på denne tråden fra "Spørsmål om PSP" til "Gamer.no på PSP?". Samtidig flytter jeg den til kategorien for tilbakemeldinger til Gamer.no. 5534217[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dere burde fikse slik at en kommer direkte til PSP-versjonen når en går inn på Gamer. Har gjort det på siden min selv, er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er det PHP og header du bruker da? Og hvordan gjennkjenner man at det er en PSP? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er det mulig å lese Forumet med PSP versjonen? Visst ikkje burde dere gjøre det. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det mulig å lese Forumet med PSP versjonen?Visst ikkje burde dere gjøre det. 5551292[/snapback] Nei, det er ikke mulig nå, dessverre. Vi syns heller ikke det er spesielt god bruk av tid å lage eget PSP-design for forumet. Mest fordi det ikke er spesielt mange som bruker PSP til å surfe med, og enda færre som bruker den til å være aktiv på et forum. Hvis du har forsøkt å skrive med PSP, så forstår du hva jeg mener :-) Det er veldig mange andre ideer vil heller ønsker å realisere. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 if(strstr("PlayStation Portable", $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'])) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Takker (regner med det var php koden Ultrag ). Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har logget meg inn på forumet med min psp, og det gikk helt greit. Det var ikke akkurat optimalt, men det gikk an. Noen ganger er det faktisk bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå