Lyngstad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg flashet (mest sannsynlig med feil flash-fil) noe som gjorde at hovedkortet ble komplett ubrukelig etterpå.. Trur dere jeg vil få et nytt et hvis jeg sender det i retur? Er 4 dager siden jeg kjøpte det.. :/ Nektet å lese verken diskettstasjoner, dvd-romer, hard disker og heller ikke winXP så kom ingen vei med det.. Noe svar på det? EDIT: Hovedkortet er forresten et DFI UT LanParty D-Ultra S939.. Endret 1. februar 2006 av Lyngstad Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg har aldri hørt om at flashing opphører garanti. Produsenten gir tross alt ut nye BIOS-versjoner! Hvis du lastet ned riktig fil, så er det nok ikke din feil uansett. Er det noen form for backup-BIOS på hovedkortet? Edit: ta kontakt med butikken og spørr. Endret 1. februar 2006 av efikkan Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så lenge du lasta ned riktig fil så burde det gå på garanti. Hel vitsen med disse oppdateringene er for å kunne rette feil, uten at produsenten må betale kostnader ved å sende de fram og tilbake. Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ja altså jeg flasha BIOS (som skulle være den nyeste til hovedkortet) men etter det så nektet den å lese av dvd, diskett og hard disken min... Utrolig nok... Menne... Den er i retur hos Databutikken.no nå, noen av dere som vet om de har god service på slikt der eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå