santana89 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Uansett hvilke DVD plater jeg setter inne i DVD spilleren min, så kommer det rare lyder. Den vill heller ikke starte, eller loade. Jeg tar den ut, og gjør det samme. Samme problemet oppstår igjen. Dette prøver jeg en par ganger, og noen sjelden ganger, funker det. Er denne ødelagt? skal jeg dra til butikken jeg kjøpte den, og få den fixet? Lenke til kommentar
koskov Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Prøv med forskjellige plater. Dvd, musikk, data. Funker ingenting? prøv å boot opp med en cd, for eks windows. Funker ikke det? Lever den tilbake til butikken og få ny da de helt sikkert ikke fikser dvd spilleren. koster mer enn å bytte Koskov Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ok, alt virker uten om data. Sånn at det er mapper jeg skal åpne Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Prøv den i en annen pc. Har du prøvd i sikkermodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå