MartinF Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei.. Kan alle som vet om utleie firma som fks Deal og Thorn rope ut? Skal låne meg en bærbar til jeg begynner på skolen til høsten så jeg vil gjærne se gjennom hvilke alternativer jeg har.. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg trodde ikke Deal.no drev med utleie. Jeg hadde den formening om at det var L'easy og ikke deal. Deal.no vet jeg har mulige finansieringsordninger, men dette er ikke lån eller leasing. Det er kredittordninger. Forresten er leasning og leie svært dyrt, og dersom du skal ha en pc er det mye billigere å kjøpe. RTP Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Thorn? Husker at de hadde et par lekre Amitech laptops for rundt et år siden. Da jeg var i en Thornbutikk- Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Billigere å låne penger i banken og betale en liten avdrag pr. mnd. for egen PC.. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du kan prøve å ringe Petter fra Leasy! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 "Hei! Det er Petter fra Leasy, jeg kommer for med den nye pc'n som faren din har bestilt!" Men som noen nevner over.. rimeligere og låne seg penger et annet sted ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå