Gå til innhold

Hardware.no: Har prisguiden blitt litt jallajalla?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden tittelen er så generell, vil jeg benytte sjansen til å nevne en annen jallajalla sak.

Prisguiden kan ikke forskjellen på Audigy 4 og Audigy 2 (ZS tror jeg det var).

Førstnevnte har ikke en egen plass i databasen, men mange Audigy 4-kort dukker opp under A2.

Lenke til kommentar

Brukte søket på forsiden av hw.no ja :)

Litt dumt om det ikke ligger inne, ikke at det gjør noe for meg da jeg hadde bestilt fra netshop fra før av.

Dette står under produktnavn ved søk på netshop:

BenQ DVD-Brenner DW1655 Lightscribe

- Retail med programvare, sort DVD+RW 16X

Ikke det produktnavnet dere bruker?

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar

Nei, vi benytter oss ikke av slike produktnavn. Vi benytter oss av det produktnavnet som produsenten oppgir, noe som i dette tilfellet ville vært BenQ DW1655. Hvis du er ute etter et spesifikt produkt - benytt søkefunksjonen. Hvis du er mer usikker på hvilket produkt du skal velge, så vil jeg anbefale deg å benytte deg av søkealternativene du har i hver enkel kategori.

Lenke til kommentar

Hei!

Hvis du søker på "Lightscribe" vil du først få listet alle produktene i vår database som gir treff på dette ordet. Dette er ikke BenQ sin modell fordi det offisielle produktnavnet til BenQ inneholder ikke "lightscribe".

Deretter vil alle treffene i prislistene til butikkene vises. På side 2 vil du se at du finner Netshop sin BenQ til kr 599,-. Ettersom BenQ har forholdsvis vanskelige navn på produktene sine (produktnummer lignende navn) så er det ikke så enkelt å søke opp disse produktene med søkefunksjonen. Andre produktserier, slik som Canon Ixus, Eizo Flexscan og Sapphire Radeon 1900 gir deg raskt et resultat selv om du ikke kjenner til det fullstendige produktnavnet.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...