Labrie Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei Jeg har kjøpt en ASUS a6va. Har prøvd å spiller Enemy territory, ColinMcRae osv. På Colin McRae funker det å spille... Men den klikker plutserlig, Hopper ut så det ikke blir fullskjerm mer. På Enemy Territory funker det ikke åpne selve spillet, Det blir grått på skjermen, så stopper den å loade. Har det med noe skjerm oppløsning eller skjermkort å gjøre ? Endret 1. februar 2006 av Labrie Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Likte ikke fargen på teksten, kan du gjøre den svart. Hvilket skjerkort/brikke har du? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det denne du har ? ser ut som den på bildet, samt at navnet stemte.. Isåfall, et x700 skal kunne dra spill :S Åssen oppløsning spiller du med i spillet ? og hvilken har du i windows ? Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Der er skriften svart Jeg har ATI MOBILITY RADEON X700 - 128 MB skjermkort. Vet ikke hva jeg har i spillet, får ikke endret på det fordi jeg ikke kommer inn på selve spillet. I windows har jeg 1280x800 og 32bit farger. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det kortet er bra nok til å dra det meste. Har du lagt inn de nyeste driverne + win oppdateringer? Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Er ikke helt sikker... Har tatt de siste i Desember. Er en ASUS live update som driver på i bakgrunnhele tida også. Må jeg laste ned noe Skjerm driver elns på ATI.com ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Sjekk på http://www.omegadrivers.net/ om du finner noe der! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, har du testet maskinen i 3d spill i det hele tatt? Hvis ikke hadde jeg prøvd 3dmark for å sjekke hvordan ting funka... Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Takker & Bukker for svar. Skal sjekke 3dmark dingsen & Omega Drivers sida... Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Var sinnsykt detaljerte videoer da.... Fikk tvilsomme 2442 poeng.. Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Var sinnsykt detaljerte videoer da.... Fikk tvilsomme 2442 poeng.. Kjørte 14 fps osv der.. Er det det som har skylden kanskje.. At den kjører så lite fps ? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det hadde vært nyttig å vite hvilken 3dmark du brukte For at jeg skal kunne si om alt virker normalt må du nesten bruke 3dmark2001, det er den eneste jeg vet sånn ca hva som er en ca riktig score for din pc 3dmark2005/6 er litt for tunge for alt av laptops uten de råeste.. Endret 2. februar 2006 av blackbrrd Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 wops, sorry for dobbelposting... Eh, Jeg brukte 05 utgaven. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sjekk her hva andre skjermkort får, og sammenlign. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...844&hl=3dmark05 Lenke til kommentar
Bols Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sjekk her hva andre skjermkort får, og sammenlign. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...844&hl=3dmark05 5542558[/snapback] 2442 i 3Dmark05 er relativt normalt for et uklokket X700. Med OC og driverhacking kryper det fort opp mot 3000+, men problemet her er i alle fall ikke ytelse. Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Jess, Det funka! Tusen Tusen takk for bryet.... Trengte bare å laste ned ATI Mobility driver på Ati.com Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 For å ikke lage enda en tråd... Så lurer jeg på om det funker bra å spille Battlefield 2/Vietnam på nett med detta skjermkortet jeg har.. Fordi atte jeg lurte litterann på om jeg heller burde kjøpe Vietnam isteden hvis Battlefield 2 krever for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå