RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som veit hvorfor såpass mange servere er nede? Hellscream som jeg spiller på har enda ikke kommet opp, flere andre som også er nede. Når kommer de opp igjen? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 dem skulle ha kommet opp igjen kl. 12..... Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 twisting nether er også nede Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Okey, fant ut hvorfor: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post804164 Men det står at Hellscream skal være nede 8. februar, ikke 1. Så det stemmer jo ikke. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Siden wow koster penger så burde det heller aldri være nede så ofte som det er Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 må regnet med at det er litt nede, de er ikke vidunder mennesker heller ^^ Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Japp, seff. Har vært sånn med alle mmorpgs jeg har spilt iaff. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen servere har utvidet nedetid i dag pga. vedlikehold. Noen ganger er det mer som må gjøres enn andre. Sånn har det alltid vært og kommer til å være.. Ingen vits å ergre seg over det.. Blir bare sur og får magesår sånt. Serveren kommer opp når de er ferdig, enkelt og greit. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Men, det hadde vært kult om de kunne sagt fra når servere skulle ned. Det står jo ingenting om at Hellscream skal være nede i dag. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) ome realms are still unavailable. We are working on bringing these realms up as quickly as possible. The English realms currently undergoing extra maintenance are: BalnazzarGenjuros[b]Hellscream[/b]Laughing SkullMagtheridonNordrassilQuel’ThalasBloodfeatherDarksorrowDefias BrotherhoodFrostwhisperHaomarushKor’gallLightning’s BladeNeptulonRagnarosSylvanasHakkarThe MaelstromThe Venture Co.Twisting NetherVashj We apologise for the inconvenience this causes. En liten tur på Realm Forumet Endret 1. februar 2006 av Nosferatu Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg veit det står at servern er nede, jeg snakker om at det hadde vært fint om de gadd å si fra at servern SKAL gå ned. FØR den gjør det. Skjønner du forskjellen? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle serverene er nede på onsdager... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var snakk om oppgradering av servere. Dette tar tydligvis litt lengre enn en vanlig maintance. Se det på den lyse siden: -Retriving character list kommer ikke til å ta 10-20 min -In og ut zoning kommer ikke til å ta 5min ++ lengre -Mail bugs blir sikkert bedre :D:D Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Alle serverene er nede på onsdager... 5533937[/snapback] Ikke lenger enn til klokka 11. Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Det var snakk om oppgradering av servere. Dette tar tydligvis litt lengre enn en vanlig maintance. Se det på den lyse siden: -Retriving character list kommer ikke til å ta 10-20 min -In og ut zoning kommer ikke til å ta 5min ++ lengre -Mail bugs blir sikkert bedre :D:D 5533952[/snapback] Har ikke opplevd noen av de bugsa. Derimot har jeg opplevd Seal of Command buggen nok ganger, og den har vært siden starten av spillet eller noe visstnok, men den gidder de ikke fikse. Endret 1. februar 2006 av RogerWilco Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Fra Nosferatu post: *snip* ----------------- Må vel være dagens self-quote dette. Men er enig at det er nede for mye(spiller ikke selv, men min stebror gjør.) Endret 1. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 All realms will be taken offline earlier, at 02:00 CET, and the maintenance will be extended to 10 hours, ending at noon CET. betyr vel at de skulle være opp til klokka 13.00 vår tid som jeg ser det. Sist det var serverupgrade på noen andre servere var disse ned over 24 timer om jeg husker rett. Og de serverne som var online fikk "besøk" av gaimere fra offline-serverne som gjorde til at online serverne de 24 timene ble overbefolka med insane køer ... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Patrick.M,01/02-2006 : 15:14]Fra Nosferatu post: *snip* ----------------- Må vel være dagens self-quote dette. Men er enig at det er nede for mye(spiller ikke selv, men min stebror gjør.) [right][snapback]5533981[/snapback][/right] Hehehe, der skal du jaggu se.. Var litt rask i svingen der, var på vei ut døra og hjem fra jobb :!: Edit: Den funka ikke hlt den svar greia der heller Endret 1. februar 2006 av Nosferatu Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Update: The realms that are currently down are expected to be brought up at 19 Paris time (CET, GMT+1). Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle serverene er nede på onsdager... 5533937[/snapback] Ikke lenger enn til klokka 11. 5533964[/snapback] Mulig du ikke har lagt merke til det, men det har skjedd flere ganger at noen servere har vært nede hele dagen. Desuten er det en egen tråd for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå