Fisk1 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 GL HF med det på Bloodfeather, mafiaserver´n. 5803405[/snapback] Hva skal det betyr? Hvorfor er Bloodfeather en mafiaserver? 5808133[/snapback] Alle tar drive-by på mount! 5808684[/snapback] Hehehe...Nei, men hvis man ikke er med i noen av de store guildene er det vanskelig å få tak i en bra pre-made til BG, og dermed ganske vanskelig å vinne. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 vi var i zuul gurub med guilden for noen uker siden, prata og kødda om at raptormounten skulle droppe, jammen gjorde den ikke det. var en warlock som vant den på raidroll, har ikke hørt om andre som har den. det sies at dropraten er 0.02% Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Meg og en kamerat så ZG raptoren midt på IF plaze her forleden dag. Oppå den satt det en gnome hehe. Den var sinnsykt stor:) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Ja, du skal se Tauren på raptor du! Skal finne bilde EDIT: Var enda større enn det jeg trodde Her er bildet ihvertfall! Endret 27. mars 2006 av Ullsokk Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 wow utrolig stilig da....Jeg trodde dem forminsket alle typer mounts ned i "vanlig" størrelse jeg hehe...men der tok jeg jammen feil hehe.. Hmm kan det være mulig at dem til og med gjør ZG raptoren større når en tauren mounter den? i forhold til en gnome f.eks Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Ja, satt å lurte på det nå jeg også. Blir mounten større hvis man bruker pots da ? Virka jo som Tauren blir like stor som mounten. Fyren som hadde den sa "Tbh, it's more like a small t-rex than a raptor though :O" Så ja, vet ikke helt jeg. Håper jeg ser han ingame engang Endret 27. mars 2006 av Ullsokk Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har en følelse av at dropraten kommer til å øke littegrann etter neste patch, siden de skal øke dropraten på andre sjeldne drops i strat/scholo/brs Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Håper for all del at det ikke skjer. Hadde vært jævla kjipt med titalls undead-mounts på alliance-siden :/ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Håper for all del at det ikke skjer. Hadde vært jævla kjipt med titalls undead-mounts på alliance-siden :/ 5819282[/snapback] aaw! Få vekk bildene! BILDENE! (Meaning, Jeg er enig) Endret 27. mars 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 men joda..det finnes en potion som gjør at både deg selv og mounten blir større. husker ikek hva den heter men den er ganske vanlig. På det bilde av tauren som sitter på raptoren så regner jeg med at en slik potion er blitt brukt. Uansett så virker dyret større enn vanlige mounts. Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Extra attack power tror jeg det er. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den kua har brukt en buff man får i Zen'Jin Village av witchdoctoren der. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 men joda..det finnes en potion som gjør at både deg selv og mounten blir større. husker ikek hva den heter men den er ganske vanlig. På det bilde av tauren som sitter på raptoren så regner jeg med at en slik potion er blitt brukt. Uansett så virker dyret større enn vanlige mounts. 5819525[/snapback] Winterfall Firewater Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kan bare si at "kua" på bildet ikke brukte noe slags potion eller lignende for å forandre størrelse. Sjekket selv Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Winterfall Firewater, øker attack power med 35 og størrelse med 20%. Den virker også på mount, antar Tauren ville sett ut som om de hadde stjælt en kodobaby ellers. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 En i guildet til min gode venn fikk Headmaster's Charge og Mounten på samme run. Guild: The Epic Legends. Server: Deathwing Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Gratulerer. Viste ikke at scholomance og stratholme var samme instance. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå er det en stund siden, så min hukomelse kan feile meg og jeg ble aldri 60 så jeg har ingen god kunnskap om high lvl instance, Men det var hvertfall på samme dag og jeg så henne selv med mounten og staven. Lenke til kommentar
The_Pathologist Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hvordan ninja looter du en EPIC mount? en så rare og stilig mount må være ffa imo! Lenke til kommentar
The_Pathologist Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hah! Fant nettopp ut at det er faktisk to i guilden min som har de to eneste Deathchargene på serveren. *stolt* 5807550[/snapback] spar oss "sarkasme" tviler sterkt på hah! Fant nettopp ut at det er faktisk to i guilden min som har de to eneste Deathchargene på serveren. *stolt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå