Fisk1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) For dere som ikke vet det, dropper det en mount i Stratholme. Den kalles Deathcharger, og har 0,1% dropchance. Det jeg lurer på, er om det er noen her på forumet som har fått den, og om noen kan bekrefte myten om at man må være Exalted med Argent Dawn for at den skal droppe? Grunnen: Jeg er jævlig keen på å få tak i denne mounten! Takk til alle seriøse svar. Endret 1. februar 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har hørt akkurat det samme om at man må være Exhalted med Argent Dawn for at mounten skal droppe. Har selv aldri sett noen med mounten Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du må ikke være exalted for at den skal droppe. Bekreftet av blue flere ganger på official forums, men finner ikke det igjen. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Warriorn i gruppa må være Exalted, GM må trykke på den riktige knappen, En i gruppa må ha en bestemor som heter Gro, Man må være 5 man dropper ikke hvis man er 10, Man kan ikke ha med Orcs og Månen må skygge for sola. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL. Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops. Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Sjangsen får å få denne mounten er derfor liten. Man trenger ingen faction for at den skal droppe, sjekk bare på thottbot. Noen usæriøse kommentarer der, men denne var rimelig bra http://www.thottbot.com/?i=37064 True facts of the mount info - Fact number 1.) This mount does drop off of Baron Rivendare of the Undead side of Stratholme. 2.) This mount has an extremely low drop rate, and you will most likely not find one in all of your runs.(Thottbot says it is .01% I believe) 3.) No rep required with any type to get this mount to drop or to use it. 4.) Any class/faction can use it. (Alliance can use it as well, even though the graphics are those of the UD epic mount on horde side) 5.) A Night Elf Hunter on the server Dragonmaw this, and often rides it around.(This is proof of the above fact) 6.) The "Deathcharger's Reins" goes at 100% speed, like any other epic mount. 7.) There is no specific way to make this drop.(This means killing him unarmed or naked or any other silly method is a lie - this mount has the same drop rate no matter what way you kill him or clear the instance) 8.) If this mount drops, and you win, it would probobly be a good idea to take a screen shot for safety reasons.(Assuming you didn't ninja loot it) ___________8 facts that are for sure; True________ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Warriorn i gruppa må være Exalted, GM må trykke på den riktige knappen, En i gruppa må ha en bestemor som heter Gro, Man må være 5 man dropper ikke hvis man er 10, Man kan ikke ha med Orcs og Månen må skygge for sola. 5533545[/snapback] Så var det det med seriøse svar... Skal dere ikke svare noe som dere vet er sant, eller som har noe med posten å gjøre, ikke svar. I det hele tatt... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL. Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops. Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Sjangsen får å få denne mounten er derfor liten. Man trenger ingen faction for at den skal droppe, sjekk bare på thottbot. Noen usæriøse kommentarer der, men denne var rimelig bra http://www.thottbot.com/?i=37064 True facts of the mount info - Fact number 1.) This mount does drop off of Baron Rivendare of the Undead side of Stratholme. 2.) This mount has an extremely low drop rate, and you will most likely not find one in all of your runs.(Thottbot says it is .01% I believe) 3.) No rep required with any type to get this mount to drop or to use it. 4.) Any class/faction can use it. (Alliance can use it as well, even though the graphics are those of the UD epic mount on horde side) 5.) A Night Elf Hunter on the server Dragonmaw this, and often rides it around.(This is proof of the above fact) 6.) The "Deathcharger's Reins" goes at 100% speed, like any other epic mount. 7.) There is no specific way to make this drop.(This means killing him unarmed or naked or any other silly method is a lie - this mount has the same drop rate no matter what way you kill him or clear the instance) 8.) If this mount drops, and you win, it would probobly be a good idea to take a screen shot for safety reasons.(Assuming you didn't ninja loot it) ___________8 facts that are for sure; True________ 5533604[/snapback] Aha,se der ja! Straks bedre, takk og takk. Noen andre som vet noe mer av egne erfaringer? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 2 alliance på servern vår som har den såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg har sett den to ganger på Silvermoon ihvertfall. Med sett mener jeg at jeg har sett en char ri på den. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL. Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops. Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Artemiza, Human Rogue har den nok ja. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En i guilden min har den: Ibliz på ravencrest. Ingen i gruppa hans var exalted. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eller hete Niffer som ninjaet den som droppa for Horde på BL. Men særiøst, den har 0,1% drop rate. 1932 Baron kills og 2 drops. Vet at en på ally siden og har den. Jeg har spilt på BL siden April og har kun hørt om at den har droppa 2 ganger. Artemiza, Human Rogue har den nok ja. 5534181[/snapback] Det var det som så ut some en undead rogue jeg var død 2sekunder etterpå, skjønte ikke hvordan før nå Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Har jo ikke planer om å ninjae den da, men jeg kan jo neede den om jeg ikke har fått med epicmount? For det er jo ikke class/racebound... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har jo ikke planer om å ninjae den da, men jeg kan jo neede den om jeg ikke har fått med epicmount? For det er jo ikke class/racebound... 5536206[/snapback] vil tro at alle i partyet tar need . Men sløsing for UD's og ha den Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jepp. - Avtal at alle tar need på denne før dere kommer til Baron, - ellers blir det bare tull. - Så vidt jeg vet har den droppet tre ganger på Dragonblight alliance, og blitt ninjaet alle gangene. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvordan kan den bli ninjaet hvis alle kan need'e den? hvis noen allerede har epic mount så kan det vel ansees ninja, men den er unik da så jeg ville nok needa jeg og så en gnome mage på ud mount på vei til strat living var noe som ikke stemte med en gang da, men skjønte det jo etter hvert. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvordan kan den bli ninjaet hvis alle kan need'e den? hvis noen allerede har epic mount så kan det vel ansees ninja, men den er unik da så jeg ville nok needa jeg og så en gnome mage på ud mount på vei til strat living var noe som ikke stemte med en gang da, men skjønte det jo etter hvert. 5538551[/snapback] Master-Looter Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Jepp, tror nok det blir need. Ellers så får jeg med meg masse kamerater som ikke trenger den... Heha..Så det er bare å vente på at den dropper. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) 2 alliance på servern vår som har den såvidt jeg vet. 5533886[/snapback] Samme dagen som den første av de to fikk mounten (Moira) migrerte til Balnazzar, fikk den neste den. Alle må jo neede denne. Er ikke snakk om hastighet men hvor rare den er. Slik er det med alle mountdrops. Endret 2. februar 2006 av Dimensionx Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den er reservert til de som er for late og ikke gidder å grinde til epic mount .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå