hardmongo Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 stakk ut i dagmorres for å teste de nye objektivene mine, sigma 15mm f2.8 og nikkor 50mm f1.8.. dette kommer fra 15mm.. synes det ble litt horror-feel over bildet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette var ganske tøft. Liker de ekstreme kontrastene, og de utbrente områdene i snøen/bakken. Bildet lokker deg liksom inn i det når du kikker på den en stund. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette derimot.. (forhold til "siluetter av tre") Liker jeg veldg godt, riktige kontraster i s/h, utbrente forgrunnen gjør ingenting... Jeg la spesielt merke til lyset som kommer gjennom tretoppene langs stien, gir en spesiell effekt... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Dette likte jeg. Brutalt og tøft. Får en litt surrealistisk følelse, som om det er tatt fra en drøm. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Likte bildet veldig godt jeg, er det etterbehandla noe? Bortsett fra svart-hvitt da Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) har økt kontrastene + noe unsharp mask Endret 1. februar 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 her er en litt annerledes versjon.. for ekstremt? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Likte ikke den noe særlig. Bedre med de mørke partiene på bilde 1. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Likte ikke den noe særlig. Bedre med de mørke partiene på bilde 1. 5542562[/snapback] Enig. Mer spooky Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Enig nr 3... Første funket absolut best... Selv om det ble litt tøft med den extreme Unsharp Mask (eller hva du har brukt.) Men blir et helt annet bilde det siste... (mistet også den lysstripen over stien jeg la så godt merke til på det første... Edited : som vanlig pga manglende mellomrom på dette møkkatastaturet.... Endret 2. februar 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 den manglende lysstripen er pga forskjellig belysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå