cmi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hallo! For en god stund siden satt jeg og kikket på broren min om klipte ut styling fra en bil og satte på en annen, da gjorde photoshop jobben med og få det til og passe (dette var i a.p.s 7.0.) men han husker ikke hvordan nå, og jeg får det ikke til, Adobe vil ikke stille stylingen selv i riktig størrelse og sånt den gjorde selv da han gjorde det... hva er galt? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 LES! det er ikke lakke jeg skal fram til.... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 LES selv. Ingen grunn til å være frekk. Jeg kan vel quote innlegget skarsk sikter til da, siden du ikke leste det selv. Dersom du googler etter virtual car modding tutorial vil du få mange tips. Det er flere sider på nettet som har virtuelle gallerier fra drøssevis av produsenter. Alt fra felger til spoilere skjørt o.l. Husk at du bør finne produkter avbildet i omentrent samme vinkel som bildet av bilen su skal style. Da går ting så mye lettere. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Han linket til en gammel lakk side, Ja vet man må ha det i samme vinkel... Så det er enklere og ta løse dlr istedet for og klippe fra biler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå