Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei forumfolk. Har hørt et rykte om Prison Break og lurer på om det er noe sant i det. Har hørt at regissøren er død og det vil derfor ikke komme flere enn de 13 episodene som er ute nå. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 imdb har iallefall ikke listet ham som død, så jeg tviler.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Er de veldig raske med det da? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det hadde nok vore meir enn berre eit lite rykte om regissøren hadde dødd. Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Uansett, hvis regissøren hadde dødd, hadde de sikkert bare skaffa en ny en! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Uansett, hvis regissøren hadde dødd, hadde de sikkert bare skaffa en ny en! 5534961[/snapback] Du får det til å høres så lekende lett ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Det er jo ikke regissørene som er de aller viktigste når det kommer til serier, da. De viktigste personene bak seriene er skaperne og til dels manus-skriverne (som sjelden selv regisserer episodene). Både i Lost, 24, The 4400, Prison Break og Smallville (osv) brukes det forskjellige regissører til hver enkelt episode (noen regissører tar på seg arbeidet å regissere flere episoder, mens andre bare tar èn eller to). Det er skaperne som er de viktigste mennene bak. Det er om de skulle dø, at det ville oppstå en liten krise (selv da ville det kanskje ikke være noe problem, da hele serien ofte allerede er "laget", bare ikke blitt filmatisert enda). Endret 1. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 kommer an på serier, på stargate kan man se på episoden hvem av de 2-4 vanlige regissørene som jobbet med den.. da de har klare forskjellige måter å filme og jobbe på... og flere av episodene blir laget med tanke på hvem som skal regissere episoden. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Sett meg i spjeldet hvis jeg tar helt feil, men skulle det ikke komme nye episoder i mars? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jo, 20. mars er neste episode. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var en produsent av serien som ble funnet på hotell rommet sitt, død. Var ikke en mann av betydning. Kanskje du har kryssa det du har hørt med denne hendelsen. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var en produsent av serien som ble funnet på hotell rommet sitt, død. Var ikke en mann av betydning. Kanskje du har kryssa det du har hørt med denne hendelsen. 5537976[/snapback] R.I.P Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var en produsent av serien som ble funnet på hotell rommet sitt, død. Var ikke en mann av betydning. Litt mere kynisk nå så er du der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Vi forstår jo alle hans poeng da. Han hadde ikke betydning for seriens fortsettelse. Dette visste du sikkert, så slutt å pirke! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jepp neste episode kommer ut 20. mars så jeg tviler på at han er dau^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Uansett, hvis regissøren hadde dødd, hadde de sikkert bare skaffa en ny en! 5534961[/snapback] Du får det til å høres så lekende lett ut 5535454[/snapback] Tro meg, er det penger å tjene - så er det LEKENDE LETT ja Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 kommer an på serier, på stargate kan man se på episoden hvem av de 2-4 vanlige regissørene som jobbet med den.. da de har klare forskjellige måter å filme og jobbe på... og flere av episodene blir laget med tanke på hvem som skal regissere episoden. 5535901[/snapback] Merker ikke noe til det jeg, blir for fortapt i episoden til å tenke over slikt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Bare for å spørre, blir Stargate bedre? Jeg er midt i sesong 1, og det virker foreløpig litt billig for meg. Er det noe vits å fortsette for meg hvis jeg ikke er helt begeistra for det så langt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ja serien blir 10x bedre på sesong. og de skal lage sesong 10 nå, sesong 1 blir "liten" i forhold. nar jeg sitter å ser på sesong 7-8 og tenker tilbake til gamle dager, er det rart at serien har utviklet seg så mye. de fleste serier er bare repitasion, mens her er det faktisk store forandringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå