cmi Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hallo! Noen som vet om billige vertikalgrep til D50, selvølgelig skal det være god kvalitet på det Endret 1. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det finnes så langt jeg vet ikke battergrep til hverken Nikon D70 eller D50 med utløser. D50 finnes det vel ikke batterigrep til i det hele tatt. Kjøp et ekstra batteri:-) Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg vet 100% at det finnes... så en butikk i Asker som solgte den til 1600kr Den passet til D70, D70s og D100 Endret 1. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
engekri Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det finnes ingen orginalgrep for verken D70/50/70s. Det finnes uorginale som sender et remotesignal til den infrarødemottageren. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg vet 100% at det finnes... så en butikk i Asker som solgte den til 1600krDen passet til D70, D70s og D100 5533569[/snapback] Hjelper jo ikke at den passer til D70 aldri så mye. Selv om den bruker samme batteriformat som D70, så har D50 en helt annen fysisk utforming. Vet ikke engang om skruefestet vil ligge på samme området, siden utformingen av huset er forskjellig. Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..? Endret 1. februar 2006 av photoguy Lenke til kommentar
engekri Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet 100% at det finnes... så en butikk i Asker som solgte den til 1600krDen passet til D70, D70s og D100 5533569[/snapback] Hjelper jo ikke at den passer til D70 aldri så mye. Selv om den bruker samme batteriformat som D70, så har D50 en helt annen fysisk utforming. Vet ikke engang om skruefestet vil ligge på samme området, siden utformingen av huset er forskjellig. Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..? 5535513[/snapback] Men for all del, om butikken i Asker solgte det, så er det vel bare å ringe de, istedenfor å bruke masse tid her..? Et meget godt poeng som burde blitt stivky i veldig mange fora! apsolutt et gullkorn! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 På ebay finnes alt slikt til salgs. Prøv også å google. Det er få slike produkter som får norsk importør. Vertical grip for nikon d50. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei! Hva med denne? Batterigrep for Nikon D50 bmp;) Edit: url Endret 1. februar 2006 av BMP Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Hehe! tenkte kansje det var andre som solgt billigere... Har ikke agt det er orginalt, den jeg så var til 70 og D50 med plass til 2 batterier, når det ene sluttet startet det andre, det kostet 1600kr Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Søkte litt rundt på eBay, og fant drøssevis av vertikal grep til D50 og D70. Det jeg lurer på er, hvordan er ergonomien, og kvaliteten på disse? Lenke til kommentar
zany Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hahnel har begynt å lage vertikalgrep. Skal visstnok være av god kvalitet, robuste. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27337 de har 2 på lager. mrk. Bare vær klar over at det ikke har utløser på grepet, og sånn sett ikke er et skikkelig vertikalgrep i ordets rette betydning. mvh. Peter Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vel, disse vertikal grepene som finnes rundtom, har disse utløserknapp egentlig? Virker ikke som den på netshop har det iallefall. Lenke til kommentar
zany Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hahnel sine har det ikke, så for meg er de ikke fullverdige vertikalgrep. Angående de andre grepene som er på markedet så har en del av dem utløser på grepet, men de sender signal til IR-mottakeren. Derav kan du ikke lese lysmålingen, sette fokus før du komponerer bildet. Så for meg er heller ikke disse fullverdige vertikalgrep. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Kjøpte meg et uten knott jeg... fant den ikke nødvendig... grunnen til at jeg kjøpte er at jeg fikk med 2 batterier, og man kan bruke aa batteri og best av alt.. mer og holde i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå