Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) =ITN= er en Battlefield 2 klan, med utspring i fra forumet til ITavisen.no Klanen har tilgang på 2 rankede 64 players servere. Disse er hostet av Aller Internett som er eier av ITavisen.no Du kan søke opp serverne i browser ved å skrive IT eller ITavisen, specs på serverne er: dual opteron, 4 gb ddr2 ram, 100/100mb linje. =ITN= er en rimelig nyoppstartet klan, vi har endel medlemmer, men vi trenger altså flere spillere, som er litt eldre og som har lyst til å bygge opp en seriøs Battlefield 2 klan i fra bunn av. Klanleder heter =ITN= Deepshit og NK er =ITN= TelCon. Register deg på på forumet på denne siden om du har interesse: http://www.bf2sites.com Bf2sites har også egen mIRC kanal: bf2sites @ Quakenet for chatty chat med oss. See you on the battlefield soldiers.. Edit: glemte TeamSpeak adressen vår: bf2.itavisen.no Endret 1. februar 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Korleis eg registrerar meg...eg har veldig lyst til å bli med... Er berre 14 (15 om en månad), og eg spelar veldig mykje på itavisen sin server. Visst det er noke du lurar på kan du sende en PM.. Kallar meg Harwexx, med =AFH= i prefix i augeblikket. EDIT: 300 innlegg. Endret 1. februar 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg blir gjerne med! Leter etter en Bf2 klan! Skal registrere meg nå! Edit: hvordan blir jeg egentlig medlem i klanen? Endret 1. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg blir gjerne med! Leter etter en Bf2 klan! Skal registrere meg nå! Edit: hvordan blir jeg egentlig medlem i klanen? 5535829[/snapback] Lurte litt på det eg med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Register dere på forumdelen, og send en PM til Emil. Og meld deres interesse Så får dere bli med litt på treninger, så får vi se, hvordan det ender for deres del.. Forum: http://www.bf2sites.com/ Endret 2. februar 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den er grei! Er allerede medlem på forumet! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Den er grei! Er allerede medlem på forumet! 5540062[/snapback] Eg med...har sendt PM til Emil no... Endret 15. februar 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Jaaa no er eg medlem...men kva det vil eigentleg sei? Er vi med i klanen når vi er medlemmar på forumet? EDIT: Kva slags side er den du linkar til og kva er då gamer.itavisen.no? Endret 3. februar 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
PrefeX Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jaaa no er eg medlem...men kva det vil eigentleg sei?Er vi med i klanen når vi er medlemmar på forumet? EDIT: Kva slags side er den du linkar til og kva er då gamer.itavisen.no? 5542468[/snapback] hva med å gå inn på siden å sjekke ? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Bump har vi ikkje sett. Keep going =ITN= Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Bump har vi ikkje sett. Heh.. Jeg har da ikke bumpet denne tråden jeg... Skjønner ikke hva du mener jeg nå... Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Frank_1: Kven er eigentleg du =ITN=? Account-navn på BF2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå