prinsen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 jeg har 2 maxtor 20 gb som har begynt å bli dårlig i strømkontakten.stadig fryser maskinen pga dette.hvis jeg så vidt kommer borti ledningene, fryser maskina.det kan også være nokk bare å flytte litt på maskina, så fryser den.jeg synes dette er rart og jeg har hatt titalls disker opp igjennom årene. det er hevet over enhver tvil at problemet er strømtilkoblingene og jeg har forsøkt å tape litt til ingen nytte.hva gjør jeg? er det bare å kassere dem? **** jeg har dem i en ellers pefekt raid (striping) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Høres ut som et problem med et loddepunkt på strømkontakten. Dette er faktisk en av de aller vanligste feil på elektronikk. Det er ofte svært vanskelig å se feilen. Enkelt å fikse hvis du har en loddebolt, bare lodd om igjen alle 4 punktene. Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 ja kansje det kunne være en ide å prøve det.er det noen andre som har hatt samme problem? har noen loddet disse punktene noen gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå