j0 Ø. Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Er det noen som veit om en bra plass å kjøpe signal kabel som skal gå fra pc(hodetelefonplugg eller noe sånt) til forsterker(RCA) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Skal du koble analogt (les: MiniJack fra line-out til line-in) eller digitalt? Uansett, slikt finner du hos Clas, Biltema, Elkjøp, Expert, Eltek, Komplett(?), HiFiKlubben/Centeret med mer. Hvor du handler bør du avgjøre selv etter egne kriterier, men pris og kvalitet er de avgjørende IMO. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Monster cable hos Expert bl.a. de er bra. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Det blir en analog kabel... fra line out på audigy kortet mitt til aux på forsterkeren.. jeg veit bare ikke om noen som selger minijack->RCA kabler.. har bare sett rca->rca kabler som er av god kvalitet... har bare en jalla kabel som kosta 49 kroner som er tynnere enn vifte kablene inne i pcen min :smile: [ Denne Melding var redigert av: j0 Ø. på 2002-09-16 15:20 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Kjøp en veldig kort overgang fra Mini-Jack til RCA(phono). Det selger de nesten i alle elektrobutikker. Så bruker du en RCA-RCA av ganske grei kvalitet på resten av lengda. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 finnes det ikke lydkort som har rød og hvit utgang? Har mitt anlegg koblet til via 5 meter minijack til phono-kabel og kvaliteten er så som så. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 De har det på komplett.no Kjøpte slike der selv. Lenke til kommentar
Lordice Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Noen som vet åssen jeg får 5.1 kanaler med audigy player??? har et surround anlegg med 5 høyttalere (optisk inn på forstreker), men ettersom det ikke er optisk på audigy kortet, og jeg ikke vil ha vanlig phono, fordi det bare er 2 kanaler.. er det et slags digital ut på audigy kortet som er brukbar??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå