DesertGlow Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Baywatch er trolig den mest suksessfulle tv-serien noen sinne, men har den noen gang kommet ut på DVD, eller døde den en stille død med synkende seertall og dårlige spinn-off-serier? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det eneste jeg kan se som har blitt gitt ut er to episoder: - Nightmare Bay/River Of No Return - Hawaiian Wedding Begge to selges på blant annet amazon.com. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hjelp oss med å få baywatch på DVD Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Bumper denne.. Finnes det ingen mulighet til å få sett denne TV-serien igjen..? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg lette etter denne tidligere i sommer, da fant jeg bare Baywatch Hawaii. Jeg vil ha de gode gamle jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Baywatch Hawaii-serien..? På DVD eller på lugubre sider..? Er igrunn de gode gamle jeg også er på jakt etter.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Lyst til å se gamle gode Baywatch igjen jeg også. Satt klistret foran tv skjermen når det gikk på tv2. Før TV3(?) tok over. Hawaii er gør kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg vil ha Baywatch . Savner det sikkelig. Lenge siden... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Haha, makan til "fjortis-i-nød-og-runker-til-hva-som-helst-serie" finnes vel ikke! Baywatch er i mine øyne en lavmåls serie der man kun skal vise frem plastic fantastic-kropper uten noen spesiell form for god historie. Eneste grunnen til at serien ikke ble en fiasko er vel pga alle fjortissguttene som, ja nettopp, runker til hva som helst og satt klistra hver uke for en ny episode. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Baywatch blir sendt på dansk tv3 + eller som den nå heter, TV 6, ellers har jeg også sett det går noen episoder på dansk/svensk? ZTV. Endret 13. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Baywatch er ute på DVD, så det er bare å bestille. Sesong 1 og 2 er nemlig sluppet i Tyskland. Og ikke frykt dubbing, man kan nemlig velge mellom Tysk og Engelsk tale. Over sommeren kommer de på Sone 1, for de som vil ha det. Baywatch: Season 1 Baywatch: Season 2 Baywatch: Season 3 - Kommer 25 august. Baywatch: Season 4 - Kommer 6 oktober. Totalt er det vel 13 sesonger eller noe. Endret 13. august 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Gode nyheter.. http://www.kjendis.no/2006/11/01/481536.html Ligger forøvrig 3 sesonger ute på Amazon.com Endret 1. november 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Må jo være festlig å se noen episoder dubbet til Tysk Har sett Rambo 3 på tysk, og det var ganske festlig. Særlig når man VET hvordan Stallone egentlig høres ut. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå