RBW Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 AOpen lanserer et kabinett som skal være spesielt myntet på spillere. Boksen er kompakt, men likevel full av muligheter. Les mer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ligner mest på en nokså vanlig firkanta metallboks med en plasholder/futteral rundt. Ikke min foretrukne cup of tea... Lenke til kommentar
johncl Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Syntes denne så grei ut jeg til en ok pris. Liker det at PSUen henger utforbi, mao mindre varmegang inni selve boksen. De fleste PSU i dag har jo en 12cm stor vifte inni som skulle effektivt kunne få ut varmen fra CPU/GPU/chipset. Det jeg lurer på er om man kunne utstyre en slik en med et Pentium M CPU som var passivt kjølet med noe stor kobberkjøler ala Zalman 7700cu. Med en 500w Mist PSU som eneste vifte så ville man kanskje kunne bruke dette som en god og stillegående mediapc? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En sånn boks med mer nøytrale farger ville vært ganske ideelt, egentlig. Skal kjøpe meg en spillmaskin snart, og da vil jeg ha en boks som ikke er så prangene som den. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var ikke så værst den der Har hatt 8-9 shuttlebokser, så det er vel på tide å prøve noe nytt (Jeg er heller ikke noe fan av harry bling bling, men denne var ikke så altfor værst) Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Offtopic: Det er lov å bruke komma i overskrifter også! Det skulle ha stått "Kompakt og lite, for spillere" Jeg leste tittelen som "Kompakt, og lite for spillere", noe som selvsagt var feil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har aldri angret et sekund på kjøp av MicroAtx kabinett. Dette så jo virkelig flott ut, kansje på tide på bytte igjen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg liker at den bruker standard m-ATX hovedkort. Det gjør den ganske fleksibel innvendig. Denne kan sikkert passe fint for de som ikke har mer enn et par harddisker i bruks-PCen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 En sånn boks med mer nøytrale farger ville vært ganske ideelt, egentlig. Skal kjøpe meg en spillmaskin snart, og da vil jeg ha en boks som ikke er så prangene som den. 5532810[/snapback] Sett Antec Aria? Vært på markedet lenge.. leveres m/300W PSU Offtopic: Det er lov å bruke komma i overskrifter også! Det skulle ha stått "Kompakt og lite, for spillere" Jeg leste tittelen som "Kompakt, og lite for spillere", noe som selvsagt var feil 5532833[/snapback] Heng han ikke vent. Kommentarer var på sin plass - er for mye leifer i media etc. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 må jo si at det så bitte litt rart ut med psu på utsida, men på ei annen side betyr det ho at man kan pakke hva man vill inn i maskina Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 syns den var utrolig stygg! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hmm, den var jo litt annerledes, forsåvidt greit nok, OK med ltit forskjellige (rare) ting. AtW Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Den var så stygg at fy! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg syntes den var fet, litt frisk og vill... men personlig kunne jeg ikke hatt nok en bad taste pc Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skal ikke si at den er veldig vakker, men jeg er lei av folk som sier at alt som heter LianLi er bra og alt annet er dårlig. Flott att noen faktisk prøver å designe noe friskt også isteden for å tråkke kun i gamle spor. Hint hint Lian Li! Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 drømmekabinettet hadde egentlig vært ett kabinett med lianli - kvalitet, slike apple fruktfarger (mac), og litt avrunding i hjørnene! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Men da må jeg nesten spørre: Hva er egentlig et godt design? Kabinetter ala LianLi og Lepont har vel vært de mest trendy siden beige kabinetter gikk av moten for ca. 5 år siden. Men blir man ikke lei av slike sølvfargede/svarte kabinetter med rette hjørner og vindu? *edit* Har en kompis som har begynt å selge beige kabinetter. De går som hakka møkk! :!: Endret 1. februar 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Men da må jeg nesten spørre: Hva er egentlig et godt design? Kabinetter ala LianLi og Lepont har vel vært de mest trendy siden beige kabinetter gikk av moten for ca. 5 år siden. Men blir man ikke lei av slike sølvfargede/svarte kabinetter med rette hjørner og vindu? 5534021[/snapback] Det er vel litt smak og behag, og etter moten, men det sies jo at "white is the new black" så det vil jo vise seg Personlig liker jeg litt stilrene kabinetter, men må innrømme at jeg ikke er så voldsomt imponert over Lian Li som endel andre, alu og ikke minst pris taler imot. AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Personlig så forstår jeg ikke helt denne lianli hypen. Overprise stygge kabinetter Personlig så liker jeg som personen over meg rene og enkle kabinetter, men Lianli faller utenfor grunnet ymse grunner. Er vel det man kan kalle ungdomskabinetter for rånere Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Syns dette kabinettet er genialt endelig et Barebone Kabinett som passer akkurat til ATX hovedkort og samtidig ikke koster skjorta :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå