Backspace_89 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 j,jeg skal ha et foredrag i norsken om hva jeg vil, vi skal bare øve på framføring, men det er ganske omfattende. jeg skal da ha om noe, men det må vare i 15 min. har noen no tips om hva jeg kan ha? lurer kanskje på metallica, men hadde vært kult med no vitenskapgreier som ikke så mange tenker på må vare i 15 min da. noen tips? takker på forhånd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Nomotetisk vitenskap Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 ingen med forslag? jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva er du intresert i da? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Norsk språkhistorie om det er karakterhunger i gården hos deg. Der fyller du lett en dobbelttime ^^ Eller så kan du holde et lite foredrag om f.eks. konflikten mellom Wergeland og Welhaven. Hvordan Welhaven ville beholde det danske skriftspråket og at wergeland dannet et nytt fra byene som til slutt dannet bokmål, mens Welhaven til slutt skapte nynorsk.. (ellerno, IKKE STOL 100% på disse opplysningene!) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 jeg tror jeg tar om Metall-rockens historie med fokusering på Metallica. kan en del der siden det står på Mp3spilleren hele tiden, noe som de andre elevene i klassen noen ganger har smertelig erfart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå