ze5400 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det som ligger i ezpublish-3.7.3/ezpublish-3.7.3 skal legges rett på ftp rota Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Det som ligger i ezpublish-3.7.3/ezpublish-3.7.3 skal legges rett på ftp rota 5536973[/snapback] Er det mange måter å gjøre det på da? Har du en liten toturial på lager? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bare vent 10 min så skal jeg sette opp et public ftp hjemme for å vise deg... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Klarer ikke å ordne det i kveld, ser på det i morra... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vi kan ikke lage hjemmesider. Vi bare henger her. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Klarer ikke å ordne det i kveld, ser på det i morra... 5537228[/snapback] Okey, supert Jeg er så takknemlig for at dere hjelper meg at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Endret 2. februar 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Klarer ikke å ordne det i kveld, ser på det i morra... 5537228[/snapback] Okey, supert Jeg er så takknemlig for at dere hjelper meg at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. 5538310[/snapback] Hei. Jeg har ikke noe erfaring med hverken EZ Publish (Vet jo at mange av de store bruker dette men..), men jeg bruker Joomla ( http://www.joomla.org ). Dette er blant de raskest voksende CMS'ene og har en av de største og mest aktive forumene. Dette har jeg installert mange ganger og det er kjempeenkelt. Hvis du vil teste det ut kan du gå til http://www.mediaverket.no/Demo/ . Send meg en melding her på forumet hvis du vil vite mer/ta en nærmere titt. Ps: Tror at du mangler en del info i xml-fila til startsiden i EZ. Men er ikke helt sikker. Har sett samme problem i Mambo/Joomla før. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg kan lage det rett under femsifret beløp, eneste jeg kan tilby. Utover det, cutenews er jo ganske årleit, samme med AJ Fork. Enkle og oversiktlige, båte for utvikler og publiserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå