Gå til innhold

Kan dere lage hjemmesider?

Anbefalte innlegg

Okey, jeg lurer på om noen her greier å lage en proff hjemmeside til meg? Jeg betaler gjerne dersom prisen ikke er for høy. Min nåværende hjemmeside er her: www.dyrepraten.moo.no

Jeg vil også gjerne ha en brukerinnlogging om mulig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette burde vel ha vært under "Stillingsannonser" ;)

Hvor mye betaler du da?

5534403[/snapback]

Beklager, er ny her så jeg er ikke så organisert enda.. :roll::blush:

Det spørs hva jeg betaler, jeg betaler ikke mye for noe som ikke er verdt å betale mye for, men om noen her kan lage det jeg er ute etter så betaler jeg. Hvor mye tar dere betalt for å lage en side med brukerinnlogging, slik at brukerene kan ha en egen profil som de kan endre på når de har lyst. Og foroalbum. Slik at brukerene kan laste opp bilder i album, noe ala dette: www.dyresiden.no

Foressten er det noen som greier å lage noe ala dette her: www.horseland.com ? :)

Foressten, siden må også være slik at den kan redigeres på nett uten å bruke html koder.

Endret av Iris_L
Lenke til kommentar

Det fins ferdige CMS'er (Content Management System) for slikt, www.opensourcecms.com

Hmm, hadde vært artig å prøve å lage et eget.

Vær klar over at de fleste CMS'er bruker PHP, så serveren må ha støtte for dette. Noen bruker også ASP/ASP.NET

Lenke til kommentar
Det fins ferdige CMS'er (Content Management System) for slikt, www.opensourcecms.com

Hmm, hadde vært artig å prøve å lage et eget.

Vær klar over at de fleste CMS'er bruker PHP, så serveren må ha støtte for dette. Noen bruker også ASP/ASP.NET

5535010[/snapback]

Må man laste ned CMS systemet? Er ikke det på engelsk? Jeg har ikke erfaring med php osv... bare litt erfaring med html.

Lenke til kommentar
Man laster det ned, unpacker det, og laster det opp til serveren. Mange CMS'er er på norsk. Merk, du må ha en tilgjengelig database for 99,9 av alle CMS'er.

5535097[/snapback]

Okey, så da må jeg altså ha et webhotel? Vet du om noen linker til en side hvor man kan laste ned CMS'er på Norsk? :)

Lenke til kommentar

Igjen. OpenSourceCMS

Finn et du liker, gå på hjemmesiden til CMSet og sjekk om det har norsk, verre er det ikke.

EDIT: ANG: Webhotell, hvis jeg får seerveren min til å virke ikvelt kan du teste CMSer fritt på den før du eventuelt leier et webhotell. Bare send meg en PM med MSN adresse eller skype adresse.

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
Igjen. OpenSourceCMS

Finn et du liker, gå på hjemmesiden til CMSet og sjekk om det har norsk, verre er det ikke.

EDIT: ANG: Webhotell, hvis jeg får seerveren min til å virke ikvelt kan du teste CMSer fritt på den før du eventuelt leier et webhotell. Bare send meg en PM med MSN adresse eller skype adresse.

5535214[/snapback]

Så snillt! :) Da skal jeg se om jeg finner noe på siden du ga meg.

Må bare understreke at jeg er helt ny med dette her og trenger nok litt hjelp :blush::)

Lenke til kommentar
Bare hyggelig å hjelpe vettu. Hvis du har skype kan jeg hjelpe realtime :p (når jeg kommer hjem :p om en times tid)

5535284[/snapback]

Du er kjempesnill :) Er ikke så veldig "rik" akkuratt nå da jeg nettopp har brukt en del penger på undulat, bur og utstyr til den. Hadde vært fint om jeg kunne laget noe fint selv. Hjemmesiden jeg har nå er ikke akkuratt noe å skryte av :blush:

Lenke til kommentar
Skal jeg finne et for deg? Søk på google etter Dragonfly CMS

EDIT: Hjemmesiden er ikke norsk, men cmset kan det lastes ned norsk språkfil til.

5535297[/snapback]

Hvis det ikke er til bry for deg så.. Har søkt litt på google jeg også, men jeg vet ikke helt hva jeg skal lete etter så det ble litt vanskelig.

Joda, jeg vet at hjemmesiden ikke var/er på norsk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...