TAAB Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann. Spørsmålet er enkelt : hvem har ansvaret for å koble telefonledningen til stolpen utenfor huset? Jeg totalrenoverer huset og har gravd ned ny telefonledning. Jeg har nå havnet i karusellen til Telenor, og blir henvist fra den ene avdelingen til den andre. Jeg har ringt 05000, Feilmeldingen og gravetjensten, og alle sier selvfølgelig at det er noen av de andre jeg skal prate med. Jeg har også sendt 2 e-poster til Telenor, men fikk først feil svar, og deretter beskjed om at e-posten ble videresendt til reklamasjonsavdelingen (?). Dette er selvfølgeig lenge siden, og jeg ha ikke hørt noe. Jeg kan ikke skjønne at de ikke vet dette, og aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen som vet? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tror nesten det er enklere å bare ringe og bestille telefon på det vanlige kundenummeret deres, blir spørsmålet for komplekst ender en fort opp som kasteball da ingen kan eller tør å svare. Telenor plikter jo å levere telefon til deg, så når de innser at de ikke får til å koble deg opp skal de normalt sende en montør. Ellers gjelder det vel å ringe mange nok ganger til en er så heldig å treffe på noen som kan jobben sin, eventuellt kreve å få snakke med en sjef/ansvarlig. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, masing er vel eneste løsning. Blir bare litt frustrert når jeg har tatt 9 telefoner med forskjellige mennesker, og ingen har peiling. Det pussige er at det kom jo en kar her i sommer og leverte kabelen jeg trengte. Han sa da at det ville komme noen etterhvert for å koble den. Jeg har også et referansenummer på "saken", men det hjelper fint lite å nevne det. Arghh. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann. Spørsmålet er enkelt : hvem har ansvaret for å koble telefonledningen til stolpen utenfor huset? Jeg totalrenoverer huset og har gravd ned ny telefonledning. Jeg har nå havnet i karusellen til Telenor, og blir henvist fra den ene avdelingen til den andre. Jeg har ringt 05000, Feilmeldingen og gravetjensten, og alle sier selvfølgelig at det er noen av de andre jeg skal prate med. Jeg har også sendt 2 e-poster til Telenor, men fikk først feil svar, og deretter beskjed om at e-posten ble videresendt til reklamasjonsavdelingen (?). Dette er selvfølgeig lenge siden, og jeg ha ikke hørt noe. Jeg kan ikke skjønne at de ikke vet dette, og aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen som vet? 5532509[/snapback] Var også i en sånn ond sirkel med internett fra telenor pga manglendefast telefon. Eneste som hjalp var og ringe og ringe og blir du satt over i hytt og pine så hever du stemmen og krever og få et svar på hvem som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Av alle rare ting..... Det ringte plutselig en kar fra 05000 nå akkurat å beklaget så mye for forsinkelser og rot. Han skulle få en montør hit i morgen! Med tanke på at det er over 1 mnd siden jeg sist kontaktet Telenor, så lurer jeg nå på om noen fra serviceavdelingen har lest denne forumposten Ja ja, da var iallefall det ute av verden Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Av alle rare ting..... Det ringte plutselig en kar fra 05000 nå akkurat å beklaget så mye for forsinkelser og rot. Han skulle få en montør hit i morgen! Med tanke på at det er over 1 mnd siden jeg sist kontaktet Telenor, så lurer jeg nå på om noen fra serviceavdelingen har lest denne forumposten Ja ja, da var iallefall det ute av verden 5534002[/snapback] Bra at det ordnet seg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 er vell bravida telecom som gjør at av montering for telenor så det er vell mulig og kontakte di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå