Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bare lurer på hvordan man deler en harddisk? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bruk Utforsker eller Min datamaskin, høyreklikk på disken ogvelg deling. Du kan da gi navn og sette tillatelser. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 D vet jeg, men det jeg lurer på er hvordan man deler harddisken i to deler? sån at man får en ekstra stasjon Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Da kan du formatere harddisken og så dele den i flere deler under installeringen av windows. Eller så finnes det programmer som gjør det uten å formatere, men vet ikke om noen. Det tror jeg også er litt skummelt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Så da må jeg innstalere windows på nytt? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 OK, mea culpa.. Jeg bruker selv helst Partition Magic, eller et annet frittstående program,men det kan gjøre i f.eks. WinXP, beskrivelsen finner du under Start-Hjelp og støtte. her søker du på partisjon, du får opp Opprette partisjoner eller logiske stasjoner. Her står det beskrevet både hvordan du gjør det fra Windows eller fra kommandolinje. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 søk litt rundt på forumet så finner du sikkert noe om de programmene som partisjonerer disken!da slipper du å formatere Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Litt sen med svaret.... Når det gjelder Partition Magic så kan du partisjonere "on the fly", har gjort det ofte og aldri hatt problemer. Når det gjelder å bruke det verktøyet du har til rådighet i Windows tror jeg nok det kun fungerer på en nyformatert disk ja. Testet nettopp selv og du får ikke opp ny partisjon-valget når disken er brukt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ok, takk for hjelpen! tror jeg tar det via windows Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Har du en link til det programmet da? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Partition Magic er et betal program, men du kan søke på det på Google, da vil du finne linker til trial versjoner iallefall. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Fant en plass der jeg kunne laste det ned gratis!! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fant en plass der jeg kunne laste det ned gratis!! 5532558[/snapback] Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Fant en plass der jeg kunne laste det ned gratis!! 5532558[/snapback] 5532594[/snapback] Er det lovlig da? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vil nå si at Acronis disk director suite er 100 ganger bedre enn PM. Dessuten er det mer moderne og sikrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå