Digidice Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei jeg tankte og kjøpe ASUS A8N32-SLI Deluxe - hovedkort som ser ut til og ver det beste på markedet nå. Så jeg lure på vil dette kortet vare lenge, at det ikke er planligt noe nforce5 eller noe annet som tar over. Tenkte og kjøpe en amd x2 3800+ og ha på det. For pc´n vil ikek ver komplett før noen mnd, da jeg kjøper hovedkort nå,psu neste mnd,skjermkort etter der igjen osv så la oss si 3-4 mnd til skal den vere satt sammen- Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ny sokkel med AMD kommer allerede i år, AM2 heter den.. Om det er verdt å vente blir jo opp til deg, det HK du har funnet der er ett toppkort og du vil nok ikke angre om du kjøper det. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ny sokkel med AMD kommer allerede i år, AM2 heter den..Om det er verdt å vente blir jo opp til deg, det HK du har funnet der er ett toppkort og du vil nok ikke angre om du kjøper det. 5532244[/snapback] Så den socket 939 vil holde mål en stund til fremover ? vil ikke koste for mye penger i pc heller så dette er vel et mellomsystem. Skal ha til spilling Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er vell DFI som har det beste socket 939 med hensikt for overklokking, men asus leverer jo kvalitet! Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Er vell DFI som har det beste socket 939 med hensikt for overklokking, men asus leverer jo kvalitet! 5532367[/snapback] Jepp tenkte til overklokking og kjøre vann som jeg gjør på min p4 nå. Kan du bekrefte dette og kansje linke til det hovedkortet som er best til overklokking Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er vell DFI som har det beste socket 939 med hensikt for overklokking, men asus leverer jo kvalitet! 5532367[/snapback] Jepp tenkte til overklokking og kjøre vann som jeg gjør på min p4 nå. Kan du bekrefte dette og kansje linke til det hovedkortet som er best til overklokking 5532429[/snapback] Ikke noe tvil om at det er DFI som gjelder på overklokking. Skal bytte ut mitt MSI SLI k8n platium med ett DFI. Her har du bra kort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313795&cks=PRL for 939 Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Er vell DFI som har det beste socket 939 med hensikt for overklokking, men asus leverer jo kvalitet! 5532367[/snapback] Jepp tenkte til overklokking og kjøre vann som jeg gjør på min p4 nå. Kan du bekrefte dette og kansje linke til det hovedkortet som er best til overklokking 5532429[/snapback] Ikke noe tvil om at det er DFI som gjelder på overklokking. Skal bytte ut mitt MSI SLI k8n platium med ett DFI. Her har du bra kort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313795&cks=PRL for 939 5532545[/snapback] jepp virka som et bra kort detder. Men jeg vil helst ha vifteløst da jeg har dårlig erfaringer med viftene på hovedkorta. slår aldri feil at di skrangler etter noen mnd bruk. Men kan jo ta på vannkjøling der og vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå