eUnaas Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har problemer med min isdn linje... den pluttselig discoecter uten grunn. Det kan komme etter5min-eller etter mage 5timer. Det er kjedlig når jeg spiller online... Hva kan grunnen wære? WinXP? drårlig linje? har prøvd to nettverkskort... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 mulig noen innstillinger som XP har som kobler ut innaktiv linje / evn. etter x antall timer. Husker dessverre ikke hvor dette kan gjøres . Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 14:30, lavizh skrev:mulig noen innstillinger som XP har som kobler ut innaktiv linje / evn. etter x antall timer.Husker dessverre ikke hvor dette kan gjøres . trur ikke det er det. fordi det kommer ikke etter en vis tid. noen ganger kan jeg sitte på i 4-5timer ute at sdet skjer noe mens andre ganger kobler den fra ette 10min. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg for min del sliter med det samme på ADSl fra Telenor. vanvittig irriterende. var bra før, men de siste 3-4 dagene er den blit kødden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå