Gå til innhold

Tar venstresiden tro muslimer i forsvar?!

Anbefalte innlegg

Men hvilke egenskaper er det de faktisk har?

Jeg er ikke enig a det er "ingenting som tyder på imperiebygging", for det er faktisk ting som peker begge veier her.

Når kunnskapsløsheten hersker (noe den faktisk gjør, og jeg innrømmer gladelig at jeg har lite kunnskap om hva som foregår), så er det litt å bli misstenksom (nor jeg innrømmer at jeg er).

Jeg synes det er bedre med skespsis enn å bare avfeie ting som konspirasjonsteori. "Peace for our time"  var en alvorlig tabbe man ikke bør gjøre igjen.

5619641[/snapback]

Du har selvsagt et poeng :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du skriver uoverskuelig arrogant, jeg. ;)

Men min her ærbødigste formening iht. referanseremmenes signifikante tekstproduksjon av nyansert art - som De her så vel beskriver - er vel intet av betydningsfull verdi. Jeg vil av den grunn vise aktelse overfor Dem.

-

Men fra spøk til revolver. Det er ikke å komme unna at det er mange med skråsikre meninger her inne. Folk som vil "vinne" diskusjoner, eller bare krangle fordi de kjeder seg hjemme der de sitter. Skal man tenke på trådens beste, så er det enkelte ganger ganske lurt å la være å svare. En har fått sagt det en ville si. Skrekkeksemplene har vi jo mange av her på forumet. To eller flere som går head-to-head og nekter å gi seg før den andre går lei.

Du mener vel ikke at det er uoverskuelig arrogant eller lite klokt å prøve å dempe polarisering, gjør du vel? :)

Lenke til kommentar
Synes du skriver uoverskuelig arrogant, jeg.  ;)

Men min her ærbødigste formening iht. referanseremmenes signifikante tekstproduksjon av nyansert art - som De her så vel beskriver - er vel intet av betydningsfull verdi. Jeg vil av den grunn vise aktelse overfor Dem.

-

Men fra spøk til revolver. Det er ikke å komme unna at det er mange med skråsikre meninger her inne. Folk som vil "vinne" diskusjoner, eller bare krangle fordi de kjeder seg hjemme der de sitter. Skal man tenke på trådens beste, så er det enkelte ganger ganske lurt å la være å svare. En har fått sagt det en ville si. Skrekkeksemplene har vi jo mange av her på forumet. To eller flere som går head-to-head og nekter å gi seg før den andre går lei.

Du mener vel ikke at det er uoverskuelig arrogant eller lite klokt å prøve å dempe polarisering, gjør du vel?  :)

5624259[/snapback]

Takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...