Torrevieja Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hva tror dere om dette spellet ? http://www.battlefield.ea.com/BF2MC/ Lanseres snart ! Coolt at Europe og China er med ! http://www.battlefield.ea.com/BF2MC/about/?lang=en Endret 1. februar 2006 av Ibizaonice Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kommer til å kjøpes det er det sikkert. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det kommer til 360, men siden du referer til er fra PS2/Xbox... Eneste jeg har sett fra 360 versjonen er bl.a. herfra EA har selv ikke lagt ut noe, eller såvidt meg bekjent bekreftet noe... Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Et idiotisk useriøst innlegg fra en bruker er fjernet, og et par svar til det innlegget er også fjernet for å holde tråden på rett kjøl. Eneste jeg har sett fra 360 versjonen er bl.a. herfra EA har selv ikke lagt ut noe, eller såvidt meg bekjent bekreftet noe... 5532635[/snapback] Hvis det skulle være noen tvil, så har EA bekreftet Battlefield Modern Combat på Xbox 360. Det lanseres 23. mars i Norge: http://gamer.no/product.php?productId=39833 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det virker som om dette spillet er likt xbox versjonen bare med bedre grafikk. I så måte tror jeg ikke det blir noen hit. Mange av mine venner kastet seg over spillet da det ble sluppet til xbox, men gikk tilbake til Halo2 etter et par uker. Dersom 360-versjonen har samme gameplay er det vel fare for at det samme skjer igjen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det virker som om dette spillet er likt xbox versjonen bare med bedre grafikk. I så måte tror jeg ikke det blir noen hit. Mange av mine venner kastet seg over spillet da det ble sluppet til xbox, men gikk tilbake til Halo2 etter et par uker. Dersom 360-versjonen har samme gameplay er det vel fare for at det samme skjer igjen. 5532940[/snapback] Har ikke prøvd Xbox versjonen, men mener da at den fikk ganske bra reviews rundt om. Så spillbarheten går vel neppe nedover selv om grafikken blir bedre. Så det gir jo oss med 360 sjansen til å spille det også. Man kan ikke finne opp kruttet på nytt hver gang. Men klart, har man xbox og xboxversjonen av dette spillet fra før, så kan man jo spørre seg om det er noen vits. Men for alle oss som ikke har xbox versjonen av spillet så er det jo bra at det kommer til 360 i oppusset versjon. Dr.Peedee Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Et idiotisk useriøst innlegg fra en bruker er fjernet, og et par svar til det innlegget er også fjernet for å holde tråden på rett kjøl. Eneste jeg har sett fra 360 versjonen er bl.a. herfra EA har selv ikke lagt ut noe, eller såvidt meg bekjent bekreftet noe... 5532635[/snapback] Hvis det skulle være noen tvil, så har EA bekreftet Battlefield Modern Combat på Xbox 360. Det lanseres 23. mars i Norge: http://gamer.no/product.php?productId=39833 5532775[/snapback] Ja det jeg mente med at EA ikke har bekreftet noe enda, var at det står ingenting om det på sidene til EA e.l.... Såvidt jeg kan se. Men at de har bekreftet det i så måte at spillsider, anmeldere o.l. har "fått beskjed" er det liten tvil om Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det virker som om dette spillet er likt xbox versjonen bare med bedre grafikk. I så måte tror jeg ikke det blir noen hit. Mange av mine venner kastet seg over spillet da det ble sluppet til xbox, men gikk tilbake til Halo2 etter et par uker. Dersom 360-versjonen har samme gameplay er det vel fare for at det samme skjer igjen. 5532940[/snapback] Nå skal det jo sies at xbox versjonen var en hit... Og det er, etter serverene å dømme svært mange som fortsatt spiller det på xbox... Personlig tror jeg ihvertfall 360 versjonen blir et kjempe spill... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, men ingen fly DA ! =( Har du sett chopperne og gunnerne ? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var en av dem som kjøpte det på Ps2 og det var morsomt i kanskje 2 timer! Er på en måte ikke et sosialt online spill, og det er endel irritasjonsmomenter. HVis det blir som Ps2/xbox versjonen men med bedre grafikk, så er dette et spill å glemme(fra min side) Singelplayerdelen var dritbra, men that's it. Er så utrolig mange osm jukser online for å få medals og ribbons og det er kaos overalt med idioter. Men kan hende det endrer seg! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Var en av dem som kjøpte det på Ps2 og det var morsomt i kanskje 2 timer! Er på en måte ikke et sosialt online spill, og det er endel irritasjonsmomenter. HVis det blir som Ps2/xbox versjonen men med bedre grafikk, så er dette et spill å glemme(fra min side) Singelplayerdelen var dritbra, men that's it. Er så utrolig mange osm jukser online for å få medals og ribbons og det er kaos overalt med idioter. Men kan hende det endrer seg! 5533542[/snapback] Har riktignok spilt på xbox, men kan ikke si meg enig i noe av det du skriver... Jeg synes SP var veldig kjedelig, og MP var bortimot noe av det beste jeg har sett/prøvd live... Plagdes ei heller av nevneverdig mye juks e.l.... Og spiller man med venner er dette absolutt et sosialt spill! Der kommer nok fordelene til 360 inn, med at man bl.a. kan starte "Private Chat" og prate sammen mens man spiller, uten å innvolvere de andre som spiller... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Synes spillet ser interessant ut, skal vel prøve demo hvis det kommre på marketplace! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå