Gå til innhold

Battlefield 2: Modern Combat Xbox 360 !

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et idiotisk useriøst innlegg fra en bruker er fjernet, og et par svar til det innlegget er også fjernet for å holde tråden på rett kjøl.

Eneste jeg har sett fra 360 versjonen er bl.a. herfra

EA har selv ikke lagt ut noe, eller såvidt meg bekjent bekreftet noe...

5532635[/snapback]

Hvis det skulle være noen tvil, så har EA bekreftet Battlefield Modern Combat på Xbox 360. Det lanseres 23. mars i Norge: http://gamer.no/product.php?productId=39833

Lenke til kommentar

Det virker som om dette spillet er likt xbox versjonen bare med bedre grafikk. I så måte tror jeg ikke det blir noen hit. Mange av mine venner kastet seg over spillet da det ble sluppet til xbox, men gikk tilbake til Halo2 etter et par uker. Dersom 360-versjonen har samme gameplay er det vel fare for at det samme skjer igjen.

Lenke til kommentar
Det virker som om dette spillet er likt xbox versjonen bare med bedre grafikk. I så måte tror jeg ikke det blir noen hit. Mange av mine venner kastet seg over spillet da det ble sluppet til xbox, men gikk tilbake til Halo2 etter et par uker. Dersom 360-versjonen har samme gameplay er det vel fare for at det samme skjer igjen.

5532940[/snapback]

Har ikke prøvd Xbox versjonen, men mener da at den fikk ganske bra reviews rundt om. Så spillbarheten går vel neppe nedover selv om grafikken blir bedre. Så det gir jo oss med 360 sjansen til å spille det også. Man kan ikke finne opp kruttet på nytt hver gang. Men klart, har man xbox og xboxversjonen av dette spillet fra før, så kan man jo spørre seg om det er noen vits. Men for alle oss som ikke har xbox versjonen av spillet så er det jo bra at det kommer til 360 i oppusset versjon.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Et idiotisk useriøst innlegg fra en bruker er fjernet, og et par svar til det innlegget er også fjernet for å holde tråden på rett kjøl.

Eneste jeg har sett fra 360 versjonen er bl.a. herfra

EA har selv ikke lagt ut noe, eller såvidt meg bekjent bekreftet noe...

5532635[/snapback]

Hvis det skulle være noen tvil, så har EA bekreftet Battlefield Modern Combat på Xbox 360. Det lanseres 23. mars i Norge: http://gamer.no/product.php?productId=39833

5532775[/snapback]

Ja det jeg mente med at EA ikke har bekreftet noe enda, var at det står ingenting om det på sidene til EA e.l.... Såvidt jeg kan se. Men at de har bekreftet det i så måte at spillsider, anmeldere o.l. har "fått beskjed" er det liten tvil om :D

Lenke til kommentar

5532940[/snapback]

Nå skal det jo sies at xbox versjonen var en hit... Og det er, etter serverene å dømme svært mange som fortsatt spiller det på xbox...

Personlig tror jeg ihvertfall 360 versjonen blir et kjempe spill...

Lenke til kommentar

Var en av dem som kjøpte det på Ps2 og det var morsomt i kanskje 2 timer! Er på en måte ikke et sosialt online spill, og det er endel irritasjonsmomenter. HVis det blir som Ps2/xbox versjonen men med bedre grafikk, så er dette et spill å glemme(fra min side) Singelplayerdelen var dritbra, men that's it. Er så utrolig mange osm jukser online for å få medals og ribbons og det er kaos overalt med idioter. Men kan hende det endrer seg!

Lenke til kommentar
Var en av dem som kjøpte det på Ps2 og det var morsomt i kanskje 2 timer! Er på en måte ikke et sosialt online spill, og det er endel irritasjonsmomenter. HVis det blir som Ps2/xbox versjonen men med bedre grafikk, så er dette et spill å glemme(fra min side) Singelplayerdelen var dritbra, men that's it. Er så utrolig mange osm jukser online for å få medals og ribbons og det er kaos overalt med idioter. Men kan hende det endrer seg!

5533542[/snapback]

Har riktignok spilt på xbox, men kan ikke si meg enig i noe av det du skriver... Jeg synes SP var veldig kjedelig, og MP var bortimot noe av det beste jeg har sett/prøvd live... Plagdes ei heller av nevneverdig mye juks e.l.... Og spiller man med venner er dette absolutt et sosialt spill! Der kommer nok fordelene til 360 inn, med at man bl.a. kan starte "Private Chat" og prate sammen mens man spiller, uten å innvolvere de andre som spiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...