Gå til innhold

Thomson Speedtouch 516i + LOTR middle earth online


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg spiller en del Battle for Middle earth online. har ikke hatt noe problemer med dette tidligere, men etter jeg fikk ny router fra Nextgentel har det slått seg vrang. Jeg får bare connected i kanskje 1 av 20 tilfeller, UTROLIG slitsomt! Har prøvd å søke på Internett og ringe Nextgentel for å høre om noe er galt hos dem, men det var det ikke. De riktige portene er selvfølgelig åpnet!

 

Så jeg lurer på om det er noen andre her som har samme router (Thomson Speedtouch 516i) som får til å spille MIddle earth uten å få så sykt mye connection failed?

 

Kanskje jeg skal spørre om å få en annen router fra Nextgentel?

 

MVH

Tim

Endret av Tim
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, har samme modem og noe av det samme problem som deg. Har problemer med å joine spill på xbox360 live. Men ellers på pc går alt ganske fint uten å måtte åpne porter. En ting du kan prøve er å skru av UPnP (Universal Plug n' Play) på modemet. Forklarte problemet mitt for Nextgentel men han drittsekken der inne sa at det var utenfor hans supportområde. Jeg sier: Men alt funket jo bra med det forrige modemet?! Og nå sender dere meg et som gjør at jeg ikke få joinet games på live? ... så lenge jeg fikk nett mente han kødden at jeg ikke hadde noe problem. Idioter! Drittservice! :realmad:

Lenke til kommentar
Hei, har samme modem og noe av det samme problem som deg. Har problemer med å joine spill på xbox360 live. Men ellers på pc går alt ganske fint uten å måtte åpne porter. En ting du kan prøve er å skru av UPnP (Universal Plug n' Play) på modemet. Forklarte problemet mitt for Nextgentel men han drittsekken der inne sa at det var utenfor hans supportområde. Jeg sier: Men alt funket jo bra med det forrige modemet?! Og nå sender dere meg et som gjør at jeg ikke få joinet games på live? ... så lenge jeg fikk nett mente han kødden at jeg ikke hadde noe problem. Idioter! Drittservice! :realmad:

5646102[/snapback]

 

 

Da ville jeg tatt navnet hans og sendt en skriftlig klage. Og så spurt om å få snakke med en annen! Det er noen av de som kan mye mere enn andre (som alle andre her i verden) og så er det noen som er veldig hyggelige og hjelper til mye mere enn de fleste!

 

Hvorfor skal jeg prøve å skru av det UPnP?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...