Loeb Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Holder på å jobbe med dennehttp://www.consultingub.com/ny/ siden. Bruker Dreamweaver 8, men får aldri siden til å bli midtstilt i nettleseren. Har lest gjennom mange forumposter om det lignende emnet, men har aldri fått siden min midtstil, etter å ha prøvd det jeg har lest. Har lagt inn dette i body body { margin: auto; Det med margin-left: 0px; osv som står under der, er det Dreamweaver som ha rlagt inn automatisk. Kan noen hjelpe meg med å få midtstilt siden? Har prøvd alt mulig føler jeg nå, men det er tydeligvis noe feil i koden. Vil helst at midtstillingen skal fungere i både Firefox og IE. Lenke til kommentar
memix Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) div#wrap { width: 600px; margin: 0 auto; } lag en div som heter wrap, den inneholder alt på siden...Det er hvertfall sånn jeg gjør det det fungerer hvertfall i firefox og ie 7 så vidt som jeg vet... Endret 1. februar 2006 av memix Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Hvor i koden skal jeg legge inn div#wrap { width: 600px; margin: 0 auto; } Er det nok å bare legge inn denne koden? Lenke til kommentar
Hans Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 div#wrap { width: 600px; margin: 0 auto; } Hmm... Jeg fikk ikke dette til å funke... Siden ble midtstillt, men plasseringa på noen av div'ene i forhold til hverandre ble helt vill, får ikke fixa det heller.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå