klilleng Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) De av dere som har vært i militæret VET at man spiser så og si hva som helst så lenge man er sulten nok. 5532901[/snapback] Til og med hundemat! (faktisk, og umodifisert sådan) Endret 1. februar 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 De av dere som har vært i militæret VET at man spiser så og si hva som helst så lenge man er sulten nok. 5532901[/snapback] Til og med hundemat! (faktisk, og umodifisert sådan) 5533165[/snapback] Jeg vil faktisk påstå at hundemat hadde vært å foretrekke framfor noe av den maten vi til tider ble servert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Lars Monsen har jo spist masse hundemat når han dro på turene, og han sa jo at det var veldig energirik mat. Synes de bare er bortskjemte og negative når de nekter å ta imot det vi tilbyr. det er faktisk mat. jeg ville tatt imot det med åpne armer. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Lars Monsen har jo spist masse hundemat når han dro på turene, og han sa jo at det var veldig energirik mat. Synes de bare er bortskjemte og negative når de nekter å ta imot det vi tilbyr. det er faktisk mat. jeg ville tatt imot det med åpne armer. 5534331[/snapback] Nå er det jo regjeringen som takker nei da. De som sulter har sikkert ikke fått vite om dette her engang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 du sier noe der.. snakket med mamma om dette og hun mente at det var riktig av dem siden de er jo ikke dyr. herregud, mat er mat! bedre å ikke ha noe å spise og dø av sult, enn å få modifisert hundemat fra en produsent? trangsynt mener jeg. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 du sier noe der.. snakket med mamma om dette og hun mente at det var riktig av dem siden de er jo ikke dyr. herregud, mat er mat! bedre å ikke ha noe å spise og dø av sult, enn å få modifisert hundemat fra en produsent? trangsynt mener jeg. 5535949[/snapback] Om ikke annet så setter det kanskje fokus på at mer mat er nødvendig - sammen med fundamentale endringer i den politiske ledelsen i mange afrikanske land, som kjører sine land på ræva. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er regjeringen vi som vi må sikte til og ikke de fattige barna i Kenya. For det dreier seg ikke om verdighet. For de som sitter ikke regjeringen sulter ikke, det er de på gata. Jeg tror de fleste vil helle spise hundemat enn å dø. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Idiotisk! Den Kenyanske regjeringen kan vel ikke bestemme at folk skal få dø av sult bare fordi regjeringen er for prippen til å spise hundemat. De kunne sendt maten ut til folket og så kunne de som var for fine på det heller sultet! Jeg blir nesten sint når jeg leser sånn. Næring er næring... Eventuelt kunne de skiftet etiketten på boksen og sagt det var noe annet Tro meg, er du sulten nok så er alt godt. En boks hundemat kan virke som et gourmet måltid for et sultent gatebarn. Jeg gikk uten mat i 5 dager i militæret, men jeg hadde klart å smugle med en rå potet i lommen. Etter 3 dager var jeg utrolig sulten og bestemte meg for å spise den. Det er helt seriøst det beste måltidet jeg noen gang har smakt, jeg tenkte: "Oi, jeg visste ikke at rå poteter smakte SÅ godt! Nam!" - Det var etter 3 dager uten mat, forestill deg hvordan det er for de sultrammede i Kenya. Som går uten mat hele tiden. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg smakte på en bit tørrfór en gang mens vi hadde hund. Det var ikke noe godt, men definitivt noe jeg kunne levd på hvis jeg ikke hadde noe valg. Boksmaten har jeg ikke prøvd, men den er sikkert ikke noe værre. Og hundesjokolade er faktisk godt, smaker nesten som sjokoladen til mennesker! (Nå kommer alle til å synes jeg er rar) Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 De kunne takket ja til maten, og latt hver enkelt avgjøre om stoltheten eller livet er viktigst. Spis eller sult i hjel. Og som LarsP sier, så er nok hundematen veldig næringsrik. Og når den da i tillegg er modifisert for å passe mennesker, så synes jeg det er riv ruskende galt å takke nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå