Gå til innhold

TV2 Server Admin

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
TV2 server JETS.

5558081[/snapback]

hvordan kan man få over 200- når andre på samme lag bare har fått 4 og motsatte 12??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på tv2 serverene er det aldri admin jo ! vær dag når jeg spiller der er det en eller fler som team killer alle på laget . Hin dagen spilte jeg på tv2 sin server, de 2 som tk da hadde over minus 160 og han andre minus 210 noe og sånnt kan ikke forsette . det er ikke abare av og til det skjer. er hele tiden

Lenke til kommentar
på tv2 serverene er det aldri admin jo ! vær dag når jeg spiller der er det en eller fler som team killer alle på laget . Hin dagen spilte jeg på tv2 sin server, de 2 som tk da hadde over minus 160 og han andre minus 210 noe og sånnt kan ikke forsette . det er ikke abare av og til det skjer. er hele tiden

5572969[/snapback]

Vet, jeg er nå bannet fra serveren fordi han nektet å kicke en som TK for kjøretøy, la seg ned forran fly og lignende, jeg sa han var lame og han bannet meg i en uke.

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp spilt en runde på TV2 wake serveren, og det er helt lovløse tilstander der nå... Jeg poster et screenshot for å vise det jeg mener. Han endte med mer enn -250 poeng! :ohmy: Det eneste han gjorde var å løpe rundt på hangaren og drepe alle, og hvis han ikke gjorde det så stjal han et fly også fløy han fram og tilbake og bomba hangaren. Jeg trodde ærlig talt ikke det var mulig å få så mange teamkills på en runde! Adminsene der må virkelig skjerpe seg! :hrm:

EDIT: Og bare som prikken over i'en så ble vi jo baserapet med artillery og fly samtidig også. Var ikke lett å få utrettet noe da gitt...

post-45232-1139687930_thumb.jpg

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp spilt en runde på TV2 wake serveren, og det er helt lovløse tilstander der nå... Jeg poster et screenshot for å vise det jeg mener. Han endte med mer enn -250 poeng! :ohmy: Det eneste han gjorde var å løpe rundt på hangaren og drepe alle, og hvis han ikke gjorde det så stjal han et fly også fløy han fram og tilbake og bomba hangaren. Jeg trodde ærlig talt ikke det var mulig å få så mange teamkills på en runde! Adminsene der må virkelig skjerpe seg! :hrm:

EDIT: Og bare som prikken over i'en så ble vi jo baserapet med artillery og fly samtidig også. Var ikke lett å få utrettet noe da gitt...

5589459[/snapback]

Er vel ingenting. :roll:

post-49565-1139697251_thumb.jpg

Lenke til kommentar

5589459[/snapback]

Er vel ingenting. :roll:

5590088[/snapback]

wow.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...