Gå til innhold

TV2 Server Admin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er sånne som deg som ødelegger spillet, KRA fortune.

Klovn

5550056[/snapback]

Å legge seg ned foran fly/heli? Slikt fører jo til umidelbar bann på battlefield.no serverene, men hvis de har fått flyet så skal du ikke skyte dem! Dere er jo på lag, om han eller deg får flyet så vil dere begge hjelpe med den totale scoren.

Det er nesten ingne som forstår at dette er en lagspill, ikke et rambospill der tankegangen ereveyman for himself :nei:

Lenke til kommentar

Klovn

5550056[/snapback]

Å legge seg ned foran fly/heli? Slikt fører jo til umidelbar bann på battlefield.no serverene, men hvis han har fått flyet så skal du ikke skyte han...han skjøyt jo ikke på deg? Du fikk flyet å du klarte å øddelegge det, bad luck så da er det hans tur å få flyet siden han har ventet på det.. Dere er jo på lag, om han eller deg får flyet så vil dere begge hjelpe med den totale scoren.

Det er nesten ingne som forstår at dette er en lagspill, ikke et rambospill der tankegangen ereveyman for himself :nei:

5550411[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Klovn

5550056[/snapback]

hvorfor det? jeg fikk flyet først og så legger DE seg foran rullebanen så jeg får 2tk

så når jeg da respawner er jeg jo forbanna nok til å stjele flyet til tullingen som la seg foran rullebanen fordi jeg fikk flyet

Lenke til kommentar

Klovn

5550056[/snapback]

hvorfor det? jeg fikk flyet først og så legger DE seg foran rullebanen så jeg får 2tk

så når jeg da respawner er jeg jo forbanna nok til å stjele flyet til tullingen som la seg foran rullebanen fordi jeg fikk flyet

5550665[/snapback]

Du fikk ikke flyet først, dette er jo en utrolig barnsligholdning og du er faktisk ikke det døyt bedre enn han som la seg ned på rullebanen i første omgang.

Man TK'er ALDRI med vilje uansett !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Klovn

5550056[/snapback]

5550665[/snapback]

Du fikk ikke flyet først, dette er jo en utrolig barnsligholdning og du er faktisk ikke det døyt bedre enn han som la seg ned på rullebanen i første omgang.

5550831[/snapback]

jo det er jeg faktisk

Lenke til kommentar
Synes TV2 serverne er fine. Men det er klart at så lenge enkelte driver å sprer rykter om at det er fritt fram for alle som vil herje vilt, så blir det gjerne slik..

5550685[/snapback]

hehe, vent til det sjer deg......

Uansett, hørte du ikke hva han sa? DU SKAL ALDRI TK me vilje!!

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Det har jeg ALDRI gjort heller..

5551216[/snapback]

Hmmm, den var ikke ment til deg, men KRAFortune.

At jeg sa at du for vente til det skjer deg, var hvis du henviste til

at jeg ble bannet for ingen grunn ifra`TV2 serveren...

5551275[/snapback]

vel da har ikke vi samme oppfatning om hva som er riktig og galt :ermm:

jeg spiller ikke "lag" sammen med noen som legger seg på rullebanen for å gi meg punish bare fordi jeg fikk flyet

Lenke til kommentar

Klovn

5550056[/snapback]

5550665[/snapback]

5550831[/snapback]

jo det er jeg faktisk

5550950[/snapback]

Og hvorfor er du bedre enn ham?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Klovn

5550056[/snapback]

5550665[/snapback]

5550831[/snapback]

jo det er jeg faktisk

5550950[/snapback]

Og hvorfor er du bedre enn ham?

5552227[/snapback]

fordi jeg ikke gir andre punish bare for å være jævlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...