Gå til innhold

TV2 Server Admin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Kjenner ikke TV2 serverne så godt jeg. Men jeg kan anbefale ITavisen sine, disse har en sykt bra ping, jeg ligger på 7 - 11 i ping. Og det er stortsett en admin til stede heletiden. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tv2 serverne er litt som helgefylla; får det værste i folk til å komme ut. Når det er fullt på favorittserverne mine spiller jeg der, men oftest blir det kort for jeg irriterer meg tydeligvis for lett over spawnraping, teamkilling, og generell degradert spilling. Admin er aldri til stede. Spesielt festlig å bli fly og artyrapet som US på Wake gjennom hele runden; det er jo umulig å komme seg i land når alle fly blir tatt på bakken og heliene henger over artilleriøyen og tar ut alt som finnes av folk og båter.

Det er et par "klaner" som har klart å imponere stort kan du si... :lol:

Lenke til kommentar
tv2 servere er slik: er du god, kick... Jukser du, du blir hyllet omtrent... De er ikke spillbare hvis man er vant til en skikkelig god server...beklager

spill heller på bf.no servene

5532465[/snapback]

Takk Elendil.

Eg ble ikke kicka, men bannet.....pga teamkills noe jeg ikke hadde. Vis det

er slik de serverene fungerer så synes eg det er rett å slett dårligt. Jaja,

spiller for det meste på bf.no serverene, meget gode servere, pleier å ha

ping på rundt 1 :) Uansett, prøvde igjen igår å da kåm jeg inn igjen..

Lenke til kommentar
Tv2 serverne er litt som helgefylla; får det værste i folk til å komme ut. Når det er fullt på favorittserverne mine spiller jeg der, men oftest blir det kort for jeg irriterer meg tydeligvis for lett over spawnraping, teamkilling, og generell degradert spilling. Admin er aldri til stede. Spesielt festlig å bli fly og artyrapet som US på Wake gjennom hele runden; det er jo umulig å komme seg i land når alle fly blir tatt på bakken og heliene henger over artilleriøyen og tar ut alt som finnes av folk og båter.

Det er et par "klaner" som har klart å imponere stort kan du si... :lol:

5533208[/snapback]

Hehe, eg blir også lett irritert over slikt, ijallefall teamkills. Når u kaster en granat inn i et rom, pleier det altid 2-3 ifra mtit lag å storme rommet så går granaten av å alle tar punish.....eller når u spiller mot slike såm bare bruker GL, han ser deg ifra en avstand å istedenfor å skytte deg skal han løpe helt bort til deg for å så ta deg me GF, pluss hater jeg bunnyjumping me C4! Så hater jeg at jeg så å si aldri treffer me AA våpene, eller først når eg treffer så må eg bruke 3-4 raketter for å ta ud et helikopter! har begynt å bruke tank'en såm AA, treffer ijallefall. Så har me det me artilery på slike uovertagelige baser :thumbdown: men ellers er det er bra spill :)

Edit: Pluss medic såm står rett vedsien av deg uden å revive deg, eller slike medics såm GJØR alt for å revive deg.. U blir drept av en å isteden for å bruke 2 sekund å derpe først han såm drepte meg så revive han meg å eg ender åpp me å dø ijen...å COMMANDEREN?!!? han skal ikke kjøre rundt i en tanks å sende supplys til seg selv å bruke artelery der han selv trenger hjelp! Å når du først blir Commander så er det nesten ingne såm gidder å joine squads....så u har 2 grupper på 2 av 20 du skal kommandere...huff....pluss begynner eg å se folk såm cheater :(

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Når eg spelar på TV2 servarane så ligger eg blant dei tre beste på staten.

Når eg spelar på battlefield.no servarane så ligger midt på treet på staten

Og eg har nettop kjøpt spelet (har 1000 poeng).

Forklarer litt korleis nivået er på dei to servarane :)

Endret av brd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
noen andre her som har problemer med at man faller ut på TV2 sin server?

Jeg faller ut dønn hele tiden, har NGT 6500/et ellre annet ut.

Spesielt om vi er to som bruker samme linjen til gaming, men det er kun på tv2 jeg faller ut

5539031[/snapback]

Når dere bruker router, må være nøye på at maskinene får tildelt hver sin interne ip adresse. Gjerne lås ip-en internt til hverenkelt maskin, altså slå av dhcp både i router og i maskinene som henter ip fra router.

Hvis ikke kan du få konflikter som gjør at du får ustablit nett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Når eg spelar på TV2 servarane så ligger eg blant dei tre beste på staten.

Når eg spelar på battlefield.no servarane så ligger midt på treet på staten

Og eg har nettop kjøpt spelet (aka 1000 poeng).

Forklarer litt  korleis nivået er på dei to servarane :)

5536812[/snapback]

Tid tider er det spillere som holder eit litt høgare nivå på battlefield.no ;)

Lenke til kommentar

Hehe.. Minte meg på noe som skjedde for omtrent en uke siden.. jeg ble kicket fordi jeg kalte en fyr som drepte seg selv, 4 teammates og meg, n00b.. måtte le så bare det.. :!:

Merkelige admins

På TV2-serveren.. Seff.. spiller der ikke så meget.. Battlefield.no :love:

Endret av minialeks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

jeg ble også bannet fra tv2 server etter å ha hmm teamkilla 2 idioter flere ganger.. hvorfor? fordi de sto i veien for meg når jeg skulle ta av med flyet så jeg fikk 2 tk. når jeg da døde så respawna jeg og de 2 sto å venta på flyet skulle respawne og en av de klarte å ta flyet før meg og siden jeg er sniper tok jeg og skøyt han gjennom cockpiten slik at jeg kunne ta flyet men da sto den andre tullingen i rullebanen igjen og jeg fikk også tk for han og da ble jeg bannet:D.. men ble opphevet når jeg fikk logget meg inn dagen etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...