NightWolfie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Til Links 1 2 3 4 så hadde de tenkt til å ha tyske soldater som marsjerte i musikkvideoen. Det fikk de ikke lov til så de lagde en sånn maurfilm som er utrolig kul Sjekk ut på video.google.com ! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Red Harvest Ikke helt army, men post-apokalyptisk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det fikk de ikke lov til så de lagde en sånn maurfilm som er utrolig kul Sjekk ut på video.google.com ! 5534899[/snapback] mhm, har sett den mange ganger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 http://www.frankklepacki.com/ Velg CnC Series og Hell March. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 RA2 Musikken er jo feet da Mener og ha hørt en sang som minner meg om krig og hadde med metal og gjøre, men husker ikke navnet.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, han Klepacki duden er flink på sånn musikk:) storkoser meg når jeg hører på den. Men la oss si jeg leter etter "army game" musikk da Untatt RA2, noen flere forslag`? Takker for alle svar Nightwolfie! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fins masse krigs-metal. Men army metal? Tjaa... Det nærmeste er et par NSBM sanger. Nachtkult - Krieg Fur Immer er et godt eksempel. Der kjenner/hører man den mektige følelsen av 100 000 tyske soldater som synger, 'hailer' og marsjerer i Berlins gater mens Hitler hyller landet og folket. Veldig mektig Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Allerede nevnt. Endret 2. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Biohazard har masse sanger om krig og sånn. "Dogs Of War" er en av de sangene som handler om krig iallefall. De spiller metal, men det er vel Nærmere nu-metal. Husker en sang som heter "Remember" og den handler virkelig om krig. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ok la oss si krigs metal da:) Noen flere grupper innenfor denne "sjangeren" ? Nightwolfie Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kriegsmaschine? =D ^____^ Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Seventh, blant annet kjent for å ha soundtrack i Operation Flashpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå