Hjelptrengerjeg Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei! Trenger igjen litt hjelp av noen smarte hoder der ute! Jeg skulle hjelpe en vennine med å koble opp PC'n til TV'n. Regnet med at det skulle være en smal sak... Koblet opp alt slik jeg pleier å gjøre det selv. valgte dual screen og Pal. Resultatet, uansett hvilke options jeg valgte, ble et svart/hvitt bilde på TV'n. Så da koblet jeg meg opp til Dell for å oppdatere driven til skjerm-kortet. Ved instalasjonen så kom det opp en beskjed om at instalasjonen ikke lot seg gjennomføre og at brukeren skulle kontakte selger... Noen som har vært borti dette før ? PC'n er av typen: Latitude D505 Å skjermkortet: Extreme Graphics 2m Takk for all hjelp Mvh Nils Olav Endret 31. januar 2006 av Hjelptrengerjeg Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 hmm, gammel denne Tenkte jeg skulle svare bare for kosens skyld ;D Det du trenger er en S-videokabel. Hadde _nøyaktig_ samme problem som det du har der men funka med S-video Du har vel sikkert fått det til uans men Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kan også være TV'en som er problemet. Ikke alle som støtter S-Video. Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 hmm, gammel denne Tenkte jeg skulle svare bare for kosens skyld ;D Det du trenger er en S-videokabel. Hadde _nøyaktig_ samme problem som det du har der men funka med S-video Du har vel sikkert fått det til uans men 5531629[/snapback] Er nok det jeg har brukt skjønner du TV'n er heller ikke problemet da også denne er brukt til dette tidligere :S Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Tror egentlig at det er driveren som er problemet, men får ikke oppdatert den så må finne ut noe der tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå