SacrefiZer Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. Som tittelen sier så lurer jeg på om noen kunne ha hjupet meg med å funnet en nettsiden som selger ett kabinett som det er plass til to pc'r inni. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei.Som tittelen sier så lurer jeg på om noen kunne ha hjupet meg med å funnet en nettsiden som selger ett kabinett som det er plass til to pc'r inni. Mvh. SacrefiZer 5531260[/snapback] Skal du ha ordentlig så Microplex! ...nærmere bestemt Modular Cube Case De får inn på lager rundt 17 mars. Ser interessant ut! Endret 1. februar 2006 av jimster Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Herre jesus! Den kan ha inntil 30 harddisker ser jeg. Kan en et hovedkort osv støtte så mange harddisker? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) du kan kjøpe sata pci kort o.l edit : Dette f.eks Endret 1. februar 2006 av cfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå