Gå til innhold

Knekt dc plugg på HP ze4200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok uansett ikke noen garanti på en ze4200 serie. Hvordan knakk strømpluggen? Dersom det er noe som skjedde uten at du tok i eller har noen skyld i det selv ville jeg vel kontaktet butikken den ble kjøpt i for å reklamere på det.

Lenke til kommentar

Har nettop fikset en slik selv. Pluggen hadde knukket i to, og løsnet i fra hovedkortet. Ringte til InfoCare som tar seg av reparasjoner av HP maskiner, og fikk høre at det ville koste ca. 610 kr pr time i arbeid, og 3750 kr eks. mva for hovedkortet. Så jeg fikk kompisen min til å lodde fast, kna inn noe ekstra lim på pluggen, og vips, så var den i gang i gjen. Kjenner du noen med gode loddekunnskaper, så er ikke håpet ute.

Endret av teru
Lenke til kommentar

Siden du kaller deg selv loddebolten tror jeg du vil klare dette ganske greit, har gjort dette selv og det var ikke loddinga som bød på problemer.Det som er tidkrevende/frustrerende er å plukka fra hverandre og sette sammen maskinen igjen, var i hvertfall helt utrolig mye skruer og dill dall som måtte demonteres og settes sammen igjen på maskinen jeg gjorde det på for å få ut hovedkortet, som selvfølgelig måtte helt ut for å i det hele tatt få gjort dette.Loddinga fikser du ganske sikkert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...