mX mann Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 jeg har akurat skjøft meg et 4.1 surround system men mangler lyd kort til pc`en. men jeg trenger hjelp til og velge vilket. det skal støtte 4,1 sefølgerlig og det skal vere en lyd ingang på det. jeg skall bruke lydkortet til og spille DVD filmer med så det ma vere berengnet til hjemmekino. det skal heler ikke vere dyrere en ca 700kr. kan dere hjelpe meg til og velge ett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Rene 4.1 kort er det vel ikke overflod av, hvis noen. De fleste lydkort har dessuten inngang(er). Jeg ville gått for Soundblaster Audigy. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 kan jeg bruke lyd kort med Open half-length PCI 2.1 compliant slot på mit hk med en helt vanlig pci slot. og va er egenterlig Open half-length PCI 2.1 compliant slot. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Philips Acoustic Edge er BEST, du skjønner det hvis du leser PCG aka. Incite PC Games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå