ovinn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hvis du leser posten så ser du at det ikke skal være noe pc komponenter i den i det hele tatt. Jeg må ha det under 15grader. Katarn 5655231[/snapback] Ohh, beklager Men den skal være stille eller? Ellers kan du bruke peltier da Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Den kan bråke så mye den vil for min del Peltier? Katarn Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Peltier element, det er en slags metallklump man kobler til en strømforsyner, så blir den kald på den ene siden og varm på den andre. Kjøler du ned den varme siden så blir den kalde siden kaldere. Sånn kan du da sette i kabinette, med bare den kalde siden på insisde så blir det ganske kjølig der. Så kan du få et barskap Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Aha! Takker! Aner du om det er mulig å få tak i det noe sted? Katarn Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) HER åsså hvis du trenger en guide så har du det HER MVH Pus Endret 26. februar 2006 av Biler_noen? Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Blei svimmel av å lese det der. Virka komplisert.. Katarn Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som har erfaring med peltier? Blir ikke rommet den står i varmt etterhvert hvis den ene siden varmer? Katarn Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som har erfaring med peltier? Blir ikke rommet den står i varmt etterhvert hvis den ene siden varmer? Katarn 5673035[/snapback] Akkurat det samme som ett rom hvor ett kjøleskap står. Det går ikke an og kjøle noe ned uten at noe annet blir varmt. Dette går på at energi ikke kan oppstå eller forsvinne. Men nei, jeg tror ikke du kommer til å få en badstue av den peltier kjøleren, men du må nok ha en rimelig DIGER kjøleribbe hvis du skal ha passiv kjøling av det peltier elementet. Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som detta blir dyrt magnus:| Men hvis man har noe som kjøler baksiden på peltier elementet så blir dette enda kaldere? så hvis vi får noe vifte ¨å har vi vel minsket litt av den varmen da? MVH Pus Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 bruk kalde kathoder fra microplex, og evt en slik jeg har også planer om og lage et kabinett der hvor jeg kan sette inn kosoller.. noen som har forslag på ossen det kan se ut? Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vil du ha det kaldt? Flytt inn i naboshuset her oppe i finnmark å legg rør gjennom veggen :thumbup: Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Vil du ha det kaldt? Flytt inn i naboshuset her oppe i finnmark å legg rør gjennom veggen :thumbup: 5709973[/snapback] Hehe Vil helst bo i levlig temperatur selv og da Går tregt detta, med mindre noen har noen gode kjølings forslag. Katarn Endret 10. mars 2006 av Katarn Lenke til kommentar
techs Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det er jo levlig på sommern, men den varer kun i 3-4 månder Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Sa jo at du skulle bruke den som søppelbøtte katarn Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Døh! Nå står det bare å støver ned. Gikk over til å fikse på bilen istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå