Biler_noen? Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) La den ut her og jeg:) Min verson:D Håpte du likte den ja mvh Pus Endret 7. februar 2006 av Biler_noen? Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Nå snakker vi pus! Mulig vi må lakke beina svarte og. Ellers blir det litt rart?! Beste so far! Katarn Lenke til kommentar
Enigmah2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ville jo egentlig nevne at om du vil leve i fortiden så værsågod, hadde hellere sett fremover og fikset på det nye du må ha anskaffet deg.. 5563519[/snapback] Har absolutt ingen planer om å gjøre det nye kabinettet mitt om til ett barskap. Den skal være som den er med pc komponenter! Katarn 5563568[/snapback] Mente ikke at du skulle lage bar ut av det nye vel PC må man jo ha og jo flere jo bedre... Hva med filserver ut av de gamle deler? Skal ikke så mye til fra qxl før du har det i box.. Enigmah Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ja kanskje.. eller chrome. Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Mente ikke at du skulle lage bar ut av det nye vel PC må man jo ha og jo flere jo bedre... Hva med filserver ut av de gamle deler? Skal ikke så mye til fra qxl før du har det i box.. Enigmah 5569270[/snapback] Nope. Har bestemt meg nå. Og da går jeg aldri tilbake! ja kanskje.. eller chrome. 5569288[/snapback] Chrome går fint ann. Lag ei ny skisse til meg med det takk! Katarn Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 For det første, man kødder ikke med den største suksessen i hele AOpens historie. Dette er det gode gamle HX08, på den tiden det kom ut var det ingen over og absolutt ingen ved siden av heller. Jeg kan forsåvidt legge inn noen bilder av hvordan mitt HX08 ser ut Forøvrig mener jeg å huske at katmai solgte sitt HX08 for 3500,- eller mer. Ahh, for noen minner. De som har lyst å se katmai sin HX08 kan trykke her Nostalgisk hilsen Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg selger det gjerne for 3500,- jeg og hvis noen er int. Katarn Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det ble solgt rundt det herrens år 2000-2001 på QXL Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Det ble solgt rundt det herrens år 2000-2001 på QXL 5569678[/snapback] Det er jo ikke så lenge siden.. :!: Hehe, Nei det blir vel til at jeg fortsetter med barskap prosjektet gitt. Katarn Lenke til kommentar
tukols Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Litt av et kabinett. Som skapt til å "leke" med. Her litt "kunst" Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Litt av et kabinett. Som skapt til å "leke" med. Her litt "kunst" 5569863[/snapback] Jepp. Er mye plass til kreativ utfoldelse for å si det sånn. Problemet er bare å finne ut hva uten å måtte bruke hele budsjettet. Flere innspill mottas med stor takk! Katarn Lenke til kommentar
mungo Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jepp. Er mye plass til kreativ utfoldelse for å si det sånn. Problemet er bare å finne ut hva uten å måtte bruke hele budsjettet. Flere innspill mottas med stor takk! Katarn 5572823[/snapback] Hva med å tette det skikkelig og bruke det som basskasse? Må selvfølgelig feste alt skikkelig slik at det ikke klirrer og dirrer når man spiller. Eller så kan det jo lages om til minibar eller sette en LCD-skjerm inni siden og kombinere det med andre AV-enheter eller som oppbevaring for DVD-filmer... Med et så stort kabinett er det bare fantasien som setter grenser. Uansett: lykke til med det du velger å gå for. Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Hva med å tette det skikkelig og bruke det som basskasse? Må selvfølgelig feste alt skikkelig slik at det ikke klirrer og dirrer når man spiller. Eller så kan det jo lages om til minibar eller sette en LCD-skjerm inni siden og kombinere det med andre AV-enheter eller som oppbevaring for DVD-filmer... Med et så stort kabinett er det bare fantasien som setter grenser. Uansett: lykke til med det du velger å gå for. 5582533[/snapback] Takk! Hmm.. en miks av barskap og CD/DVD hylle hadde jo gått ann! Bass har jeg nok av fra før: Logitech Z-5500 Eneste måtte vært ny bilstereo, men da skal ikke kassa se ut som ett kabinett! Katarn Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Flyttes fra kabinetter til case-mods Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Siden du aldri svarer meg, så sier jeg bare at jeg kan sikkert komme til deg i helga så kan vi fikse å trikse litt på det kabinettet ditt.. slipe det ned å sånn:) MVH Pus Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Noen som har noen gode forslag på kjøling? Katarn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Luftkjøling :MIST/SilenX/Papst www.microplex.no Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Hehe, hvor lav temperatur kan jeg få inni der med viftekjøling osv? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hehe, hvor lav temperatur kan jeg få inni der med viftekjøling osv? 5654986[/snapback] Spørs hva luft temp. i rommet er *Dreit meg ut * Endret 23. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Katarn Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Hvis du leser posten så ser du at det ikke skal være noe pc komponenter i den i det hele tatt. Jeg må ha det under 15grader. Katarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå