Gå til innhold

Ett litt spesielt kabinett prosjekt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville jo egentlig nevne at om du vil leve i fortiden så værsågod, hadde hellere sett fremover og fikset på det nye du må ha anskaffet deg..

5563519[/snapback]

Har absolutt ingen planer om å gjøre det nye kabinettet mitt om til ett barskap. Den skal være som den er med pc komponenter! ;)

Katarn

5563568[/snapback]

Mente ikke at du skulle lage bar ut av det nye vel :D PC må man jo ha og jo flere jo bedre... Hva med filserver ut av de gamle deler? Skal ikke så mye til fra qxl før du har det i box..

Enigmah

Lenke til kommentar
Mente ikke at du skulle lage bar ut av det nye vel :D PC må man jo ha og jo flere jo bedre... Hva med filserver ut av de gamle deler? Skal ikke så mye til fra qxl før du har det i box..

Enigmah

5569270[/snapback]

Nope. Har bestemt meg nå. Og da går jeg aldri tilbake! :cool:

ja kanskje.. eller chrome.

5569288[/snapback]

Chrome går fint ann. Lag ei ny skisse til meg med det takk! :)

Katarn

Lenke til kommentar

For det første, man kødder ikke med den største suksessen i hele AOpens historie. Dette er det gode gamle HX08, på den tiden det kom ut var det ingen over og absolutt ingen ved siden av heller.

Jeg kan forsåvidt legge inn noen bilder av hvordan mitt HX08 ser ut :)

DSCF0390.jpg

DSCF0053.jpg

DSCF0399.jpg

Forøvrig mener jeg å huske at katmai solgte sitt HX08 for 3500,- eller mer. Ahh, for noen minner.

De som har lyst å se katmai sin HX08 kan trykke her

Nostalgisk hilsen

Lenke til kommentar
Litt av et kabinett.  Som skapt til å "leke" med.

Her litt "kunst"

5569863[/snapback]

Jepp. Er mye plass til kreativ utfoldelse for å si det sånn. Problemet er bare å finne ut hva uten å måtte bruke hele budsjettet.

Flere innspill mottas med stor takk! :)

Katarn

Lenke til kommentar
Jepp. Er mye plass til kreativ utfoldelse for å si det sånn. Problemet er bare å finne ut hva uten å måtte bruke hele budsjettet.

Flere innspill mottas med stor takk! :)

Katarn

5572823[/snapback]

Hva med å tette det skikkelig og bruke det som basskasse? Må selvfølgelig feste alt skikkelig slik at det ikke klirrer og dirrer når man spiller. Eller så kan det jo lages om til minibar eller sette en LCD-skjerm inni siden og kombinere det med andre AV-enheter eller som oppbevaring for DVD-filmer... Med et så stort kabinett er det bare fantasien som setter grenser.

Uansett: lykke til med det du velger å gå for. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva med å tette det skikkelig og bruke det som basskasse? Må selvfølgelig feste alt skikkelig slik at det ikke klirrer og dirrer når man spiller. Eller så kan det jo lages om til minibar eller sette en LCD-skjerm inni siden og kombinere det med andre AV-enheter eller som oppbevaring for DVD-filmer... Med et så stort kabinett er det bare fantasien som setter grenser.

Uansett: lykke til med det du velger å gå for. :thumbup:

5582533[/snapback]

Takk! :)

Hmm.. en miks av barskap og CD/DVD hylle hadde jo gått ann! :thumbup:

Bass har jeg nok av fra før:

bass.jpg

Logitech Z-5500

Eneste måtte vært ny bilstereo, men da skal ikke kassa se ut som ett kabinett! :p

Katarn

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...